Хлопець емоційно залежний від стосунків
Доброго дня, шановне товариство! Маю певні сумніви, тож прошу в Вас поради. Ми зустрічаємось з хлопцем ось уже рік і він запропонував одружитися. Все було б нічого, але я помічаю, що він настільки до мене прив'язаний, що все це може бути просто станом афекту від любовної залежності. Здається, він не може прожити без мене ні дня (ми бачимося майже кожен день, часто - ледь не по 8 годин на добу, але, за його словами, йому цього не достатньо). Коли я через різні обставини змушена відмінити зустріч, або ж піти швидше він, хоч і не ображається прямо, влаштовує ледь не дитячий саботаж - може спеціально повільно вдягатися, затягувати з транспортом, тиснути на жалість, мовляв, тепер я цілий день ходитиму без настрою. Складається враження, що час без мене - це втрачений час. Але в мене є теж і друзі, і батьки, і робота з навчанням, і, зрештою, час для усамітнення якогось. В нього є і хобі, і робота, але мене не покидає відчуття, що саме я - центр його всесвіту і це мене лякає. Я говорила з ним, що одруження - відповідальний крок і робити його в стані ейфорії не варто, тим більше, що складається враження, що він це робить лише через те, щоб легально жити разом (він має досить консервативне виховання). Можливо це лише мої ілюзії, але мені здається, що він - вимушений переселенець, в чужому для нього місці, без дому і друзів, знайшов в мені берег, вчепився мертвою хваткою і просто боїться втратити ту душевну рівновагу, яку здобув. Але ж це не любов - це виживання і пошук втраченої зони комфорту. Я боюся приймати його пропозицію, хоч і бачу з ним своє майбутнє, бо маю відчуття, що це говорить його травма, а не він. Коли я з ним про це говорю, він ображається і звинувачує мене в тому, що я в ньому сумніваюся. Я просто не можу зрозуміти, як можна аж настільки бути до когось прив'язаним, бо в мене такого нікого не було. Мої страхи можуть бути реальними? Чи я просто боюся відповідальності зо когось ще окрім себе? Я завжди була одиночкою і серед моїх друзів це було нормально - бути разом, але, разом з тим, кожен сам за себе. Можливо я просто не вмію розвивати якісь глибші стосунки?
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Добрий день Аня!
Якщо Ви відчуваєте, що щось не так у ваших стосунках, значить це так і є. Чому Ви не довіряєте собі? Коли партнер дуже сильно прив,язаний - це завжди відчувається, як дискомфорт. Мене цікавить як ви почуваєтеся, коли ви разом з партнером, які відчуття у Вас? Справді, шлюб - це серйозний вибір і бажано на все життя, і ви правильно робите, що не спішите з прийняттям такого важливого рішення в вашому житті, доки не будете впевнені на всі 100 відсотків. Якраз після року зустрічей починають проявлятися негативні риси характеру партнера.
Коли один партнер покладає відповідальність за своє щастя на іншого партнера, то інший партнер відчуває великий тягар, тому, що ніхто не може нести відповідальність за другу людину. Ми можемо нести відповідальність лише за своє щастя. Але з другого боку, коли людина закохується, то вона природньо хоче якомога більше часу проводити з партнером.
Якщо Ваш партнер признаючись Вам в коханні каже, що не може жити без Вас, то це 100 відсотків залежний партнер.
Бажаю Вам щастя в коханні!
З повагою, Резнік Галина!
психолог онлайн
Добрый день. Если я не ошибаюсь, то причиной вашего состояния является страх отвержения, вы боитесь что вас отвергнут в том случаи когда вы настолько сильно будете зависимы к партнеру как и ваш парень. Есть вероятность что в прошлом у вас уже был подобный опыт (сюда можно отнести и отношения с парнем, с родителями, друзьями и тп).
позвольте себе боятся, таким образом вы проявляете уважение к своим чувствам. Удачи вам.