Відсутність стосунків
Доброго вечора! Маю таку проблему як відсутність особистого життя, відсутність стосунків, відсутність сексуального життя. Вже більше року у мене депресія, пригнічений стан, сапопоїдання. Хочу зрозуміти у чому справа, чому не можу створити стосунки з дівчатами. Живу непогано, є робота, авто. Основне питання: що може бути причиною що є відсутність сексуального життя? де знайти відповідь? звернутися до психолога, психолог займається такими питаннями? Мене ця справа дуже турбує, я вважаю себе досить достойним, симпатичним, а така чомусь повна відсутність поруч жінки. Давно це стало головним моїм болем, проблемою, завжди в голові це, повільно немов мене вбиваю. Дійшло до того що я став надто агресивним, та сам собі найбільшим ворогом. В такій ситуації хто може допомогти знайти відповідь, причини чому так?
Вопрос от: ; Возраст: 22
Дополнение от автора
уточню - все набагато гірше, бо і взагалі ще не було у мене стосунків, не впізнав жіноче тіло, і тому настільки вбитий. хочеться вийти з такої ситуації та жити як більшість. Але щось заважає. дуже це пригнічує, навіть важко описати свій стан.

психолог онлайн
Доброго вечора! Співчуваю вашому пригніченому стану. Я вважаю, що вам потрібно звернутись до психолога для роботи над темою, яка вам болить. На перший погляд бачу, що вам треба буде працювати над самовпевненністю та самоцінністю, а також за допомогою психолога ви зможете дослідити, як ви уникаєте стосунків с дівчатами у своєму житті, які у вас вимоги до дівчат і які дівчата вам подобаються, а також чим можливо ви можете їх відштовхувати. Бажаю вам успіху!
психолог онлайн
Доброго вечора! Так вам дійсно потрібно звернутися до психолога (психотерапевта), щоб поперше позбавитись депресії, потруге налагодити стосунки з жінками. Такі проблеми ефективно вирішує когнітивно-поведінкова терапія. Якщо за місцем вашого проживання є такий спеціаліст, то зверніться до нього, якщо нема, то працювати з психотерапевтом можна і через Скайп. Щасти.
психолог онлайн
Доброго часу доби, Володимире!
Спробуйте поставити собі запитання: "Я потребую стосунків чи суто сексу?"
Справжню щиру відповідь на це питання дати непросто, і щоб її знайти, слід у супроводі психолога пройти шлях дослідження вашого минулого досвіду взаємодії зі світом, з іншими людьми. Слід дослідити, яким чином і чому ви будуєте стосунки з жінками. Чому у супроводі психолога? Тому що часто важко, а і іноді навіть неможливо самостійно розібратися у мотивах власної поведінки і зрозуміти, чому саме ви опинились там, де зараз перебуваєте. Звертайтесь)
психолог онлайн
Тетяна Артеменко
.......ПРИВЕТ!Удивляет вот что.....(.Маю таку проблему як відсутність особистого життя, відсутність стосунків, відсутність сексуального життя.)
Такое впечатление, что личную жизнь, вы считаете только тогда жизнью, если в ней есть сексуальные отношения?
Плюс ко всему...(уточню - все набагато гірше, бо і взагалі ще не було у мене стосунків, не впізнав жіноче тіло, і тому настільки вбитий. хочеться вийти з такої ситуації та жити як більшість.)????
Возможно вам не стоит столь сильно уделять внимание тому..."как живет большинство"?Ибо большинство живет по разному!!Вам нужен свой стиль, ритм, смысл и жизни и отношений ....И возможно вам НУЖНО поначалу начать "знакомиться" не столько с телом женщины, а С ЕЕ ДУШОЙ!!!Начните с пересмотра отношений к себе самому,и противоположному полу в том числе!!В Проблемность можно разрешить, но не при помощи секса и женского тела, а при помощи ПЕРЕСМОТРА,некоторых ваших мировоззренческих установок,которые как вы видите пока не приводят ни к само -пониманию ни к гармонии!!
психолог онлайн
Все прошли через это. Качество которое Вам надо сейчас развить, это психическую устойчивость к неопределенности.