Стосунки
З коханим була 4 роки, з них 3 роки, він був одружений.Потім дружина пішла, подала на розвід.Ми продовжували бути разом,але все змінилося,він почав віддалятися від мене,просити зробити паузу,розвід був важким,розподіл майна тривав декілька місяців,він завжди був на нервах,хотів часто спокою,а я не хотіла"пауз" у стосунках,боялася втратити...і втратила.Він почав гуляти,інші жінки,дурацкі сайти,мене почав зневажати.По його ініціативі я дізналася про зраду і він феєрично пішов.Потім сказав,що жаліє,що так вчинив,але так буде краще,бо він не готовий до іншої сім'ї.Я пробувала з ним розмовляти,сказала,що прощаю зраду,він безупинно повторював,що я це зараз прощаю, а потім обов'язково нагадаю і він цього боїться.Я декілька раз намагалася його переконати, що ця тема закрита для мене,вона мені неприємна,вона мене принижує,тому я її ніколи не згадаю...Він попросив часу, але я тепер бачу, що це він просто сказав,щоб я відстала,бо часто бачу він на різних чатах сидить,дівчат добавляє в друзі,переглядає інтимні фото інших жінок і оцінює їх...Він нічого не міняє...Що мені робити? Ми 2 місяці як розсталися,часто бачимось,бо працюючи на одній роботі...Я хочу його вернути,тільки як? Порадьте...
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Тетяна Артеменко
.....Попробуйте не возвращать, а понять простую фразу-Человек если хочет, то делает, если не хочет,то ищет оправдания!!!
Былых отношений вам не возвратить, как и своих 16 лет.А вот по другому начать жить все свои последующие годы,МОЖНО!!Вот над этим и подумайте.
Возможно вам стоит жить и вести себя по другому,...в том числе и с этим мужчиной!
Учтите, я не сказал "бросайте"!Но ,МЕНЯЙТЕСЬ сами!!Становитесь взрослее, самостоятельней, выдержаней, спокойней.......По любому, от этих изменений выиграете только вы и ваши отношения с людьми.......Иногда для того, что бы "крысы" покинули корабль, стоит с имитировать кораблекрушение!!!!!!Удачи!!
психолог онлайн
Що вам робити. Та нічого. Живіть, працюйте, насолоджуйтесь життям. Не повертайте. Повертають речі. Людина ж має свободу волі і у вашому випадку вибирає йти геть. Ваш мужчина вирішив піти. Не чиніть перешкод, бо протидія тільки додасть вам обом поганих емоцій.
психолог онлайн
Доброго дня! З Вашої історії очевидно, що Ви ніколи для Вашого чоловіка не були по факту пріоритетною. Завжди хтось стояв між Вами. Навіть, коли він став вільним, то його тягло до інших... Але чому Ви завжди з цим мирились? Навіщо Вам битись в закриті двері і очікувати, що Вам їх відкриють?
Я погоджуюсь з колегами, що Вам небхідно змінюватись. Слід самій для себе визначити:
- яких стосунків Ви бажаєте?
- як до Вас можна ставитись, а як ні?
І не відмовляйтесь від вибраного шляху, який Ви можете самі для себе створювати.
Бажаю Вам гармонійних стосунків!)
психолог онлайн
Тетяна Артеменко
Погоджуюся з колегами, повернути людину, яка цього не хоче – неможливо. До того ж, це не принесе щастя й Вам.
Я б звернула вашу увагу на те, що залежить від Вас, щоб зробити ваше життя щасливим. Щоб майбутні стосунки не виявилися тими ж «граблями», що й ці.
Якщо переглянути вашу розповідь, то можна побачити, що в цих достатньо довгих стосунках Ви практично в усьому «погоджувалися бути задоволеною меншим», якби транслюючи «мені багато не треба» – мені згодиться і одружений (стосунки з одруженим майже завжди означають, що з двох жінок дружина ніби важливіша, адже саме з нею чоловік має сім’ю), не хочеш поки зі мною сім’ю - я почекаю, хочеш зраджувати – я пробачу, хочеш часу на роздуми – будь ласка, сайти, чужі жінки, зневага…
Чи не забули Ви в цьому намаганні за будь-яку ціну «повернути» (в лапках, бо «чи є що повертати, чи були саме стосунки» - питання спірне) чогось важливого, навіть дуже важливого?
Саму себе, свої почуття, свої бажання?
Чи відчуваєте Ви, що заслуговуєте бути коханою і щасливою «просто так», просто за правом народження?
Що для цього не треба «змирятися» (терпіти приниження, погоджуватися «на все»), що можна просто бути самою собою, і цього достатньо?
Дополнение от автора
Мені дуже важко змиритися з реальністю і з тим, що ми не разом, хоча ви праві,"разом" ми може насправді і не були. Зараз він намагається зі мною дружити, спілкуватися, але мені від цього тільки гірше, я ж то хочу іншого...більшого...Я чомусь не можу опанувати себе, емоції, завжди хочу його бачити, чути...хоча це завдає мені біль...Коли ми розмовляли останній раз, то він спитав чому я тороплю стосунки...
психолог онлайн
Любов це часто біль. Тому ваше завдання - упоратися з цим болем, а це досить складно. Але поки ми живі, ми завжди будемо відчувати біль. Разом з тим, варто також подумати про тих людей, ті справи і ті місця, які дають вам радість, силу і підносять вас.
Дополнение от автора
Сьогодні він підвозив мене додому і я відчула зверхність у розмові, нерозуміння...і остаточно зрозуміла...Я чужа йому...і 2 місяця не разом відчутні...ми навіть поспорили
психолог онлайн
А Ви можете зробити паузу у цих стосунках і подивитись чи він буде ворушитись, щоб Вас повернути? Бо моє враження, що тільки Ви його добиваєтесь... Можливо, коли Ви почнете себе поважати, то це знайде відгук зі сторони чоловіків.
психолог онлайн
.і остаточно зрозуміла...Я чужа йому.ПРОСТИТЕ, НО НЕ СОГЛАШУСЬ.....ЭТО ОН ВАМ ЧУЖОЙ))))))))и вы это поняли, но почему то написали что чужие вы)))))))))))ВИДИМО ЕЩЕ НАДЕЕТЕСЬ.......НА ЧТО?
Дополнение от автора
Ми розмовляли по телефону,він вибачився за те, що нагрубив,але і добавив,що такого типу розмови йому не подобаються,де я його в чомусь звинувачую...Я не втрималась і спитала чи він за мною скучає...відповідь...трохи...Тепер я знаю,що робити, не добиватися нічого,не нав'язуватися...час покаже...і основне...поважати себе
психолог онлайн
Тепер я знаю,що робити, не добиватися нічого,не нав'язуватися...час покаже...і основне...поважати себе ...................................................ВЕРНО!!!!!Уважение к себе, наипервейшее!!!!
Дополнение от автора
Доброго дня! Дякую всім за поради!!! Дещо змінилося...Після тієї розмови,коли емоції притихли...він передзвонив і сказав,якщо я хочу,то можемо про все поговорити...Декілька днів ми не спілкувалися,потім я все ж таки вирішила поговорити...Я почула наступне: " до стосунків я впринципі готовий,і стабільності я хочу, сім'ї в подальшому, але є проблема, яку Я покищо не можу побороти в собі...це страх стати на ті ж граблі, на які я вже ставав з колишньою дружиною та і тобою теж...,страх,що нічого з цього не вийде,тому,що багато погано між нами сталося,а особливо те, що я зрадив тобі з іншою, я не можу повірити,що ти можеш це мені пробачити, не згадувати і тема ця закрита. Мені потрібен час, можливо я зможу це в собі перебороти..." Спитав, можливо я хочу зустрітися, я спочатку промовчала, а потім погодилась, я вирішила не дзвонити більше, не нав'язуватися, якщо захоче прийти,то прийде сам...і він прийшов. Наша зустріч тривала декілька годин, розмова, дивились фільм, секс. Він сказав, що це певний "перший крок", але сказав,щоб я не торопила події, не давила...і можливо таким чином все вирішиться само собою...Я незнаю як мені на це реагувати, як поводитися,...для мене це як вільні стосунки...,я незнаю чи зможу довго так, і чи не почну знову вимагати...Ще мене турбує те, що він вважає, що я підштовхнула його,...для мене це означає, що він перекинув всю відповідальність на мене, а я так не хочу, хочу , щоб він теж був за це відповідальність. Як це зробити? Але водночас не налякати і не знищити зародок можливо того, що зараз почалось...
психолог онлайн
Вы поднимаете не простые вопросы!И сами видите что, кое что меняется и может меняться!Вашим отношениям никто не может помешать, кроме вас двоих.В переписке очень сложно разбирать вашу многоуровневую ситуацию.Попробуйте выйти на консультации по скайпу. Так есть возможность более глубоко разобраться во всем, что хотите и не хотите вы.....и что делать что бы не "убить" зародок отношений!
психолог онлайн
Наталия Горская
Ну, я Вас вітаю. Ви знову на гачку. Давайте згадаємо разом Вашу історію. Це ж Ви самі писали, що мужчина ставився до Вас зневажливо. А Ви ще й самі ніби говорили йому - зраджуй, мені нормально, я навіть не згадаю про це. Типовий драматичний трикутник. Мені шкода, але у Вас забіг на нове коло. Хоча, звісно, лише Ви самі можете вибирати, яке життя вам жити. Але ж тоді і Вам нести за це відповідальність. Моя справа попередити. Сядьте та поміркуйте добре.
Дополнение от автора
Ой, вибачте, помилково опублікувала інше...
Дякую за думки!!!
Психолог Галлий...Я не проти вийти на зв'язок.
Психолог Тетяна!!! Ви вважаєте, що це такий маніпуляційний хід і не більше, і не можливо нічого між нами змінити...І він справді питав за довіру, у нього думка, що я з цим змирилася, но я дала зрозуміти, що не змирилася, а просто намагаюся викинути цей негатив у глибоку яму...Під час нашої розмови до мене подзвонив знайомий, реакція цього: "чому не піднімаєш трубки", я підняла, коли поставила трубку його обличчя змінилося...Але він нічого не сказав...
Дополнение от автора
Ой, вибачте, помилково опублікувала інше...
Дякую за думки!!!
Психолог Галлий...Я не проти вийти на зв'язок.
психолог онлайн
звісно. Звісно, це ігровий хід. Зміни не тільки можливі, вони завжди присутні. Але всі зміни проходять у рамках гри. Тут є багато змін та багато емоцій, часом сильних і часом навіть вельми приємних. Але ж результат... результат вже визначений початком гри, і він незмінний. А зміни в обличчі вашого знайомого тільки доводять, що він грає у цю гру серйозно, а не абияк. Та й Ви повністю захоплені.
Знаєте що? Подумайте про аналіз ситуації. Маєте багато емоцій, але не осмислення. Думайте ще раз і ще раз.
Дополнение от автора
Тетяна, ви вважаєте, що результат...явно не сім'я, а просто розвага?
психолог онлайн
Тетяна Артеменко
Які зміни Ви тут бачите?
Він прислуховується до вашої думки?
Питає, чи добре Вам? Хвилюється за ваші почуття?
Ні. Він знову розповідає все про себе, як йому важко, як його треба почекати, як його треба зрозуміти, не квапити його, загалом – як ЙОМУ буде комфортно.
Справа не в тому, що він «знов зацікавився», а в тому, що Ви знову погоджуєтеся бути зручною, аби він був з Вами.
Ви згодні робити будь-які кроки, щоб втримати його, але чомусь Вам здається, що це його кроки.
Ні, це Ви його знов «заманюєте», і доки йому буде зручно, він буде з Вами.
Ви знов тримаєте в собі, що Вам насправді хотілося б інших стосунків, бо розумієте, що йому такі не потрібні.
Дополнение от автора
Дякую, Наталія. Як це змінити? Як зробити так, щоб він захотів міняти щось для мене? Чи це не можливо?
психолог онлайн
Тетяна Артеменко
Бачите, Ви навіть питання ставите про нього, «як зробити так, щоб він захотів».
Я пропоную Вам повернути свою увагу на себе та подумати, як зробити так, щоб Ви захотіли бути у рівних стосунках, де Вас цінують, поважають, оберігають ваші почуття?
Це ж ваше життя, але Ви ним не переймаєтесь, Ви намагаєтесь догодити чоловікові, щоб він погодився бути з Вами.
Захотіть самі бути щасливою, поважайте свої власні бажання, не наступайте собі на почуття, любіть себе!
психолог онлайн
"Тетяна, ви вважаєте, що результат...явно не сім'я, а просто розвага?". Ні перше, ні друге. Мова ж не про сім"ю чи розвагу. Ви якось так протиставили ці два поняття, ніби можливе лише щось одне з них. У нас купа сімей, де стосунки побудовані на грі. І купа відкритих довірливих стосунків, де немає сім"ї, але є довіра й повага.
І ще один момент. Дивіться, ви очікуєте "результату", рішення від мужчини. А де Ваші рішення про "сім"ю" чи про "розвагу", чи ще про щось? Ви ніби забули, що у Вас ще є й Ви! Прокидайтеся, подивіться в дзеркало та скажіть собі - "я маю гідність", "я маю бажання", "я маю цілі", "вони стосуються того й того", "я буду вибирати те, що мене просуває до моєї цілі і буду оминати те, що мені не допомагає її досягнути", "сьогодні я вибираю те то й те то", "я ціную себе та свої рішення"
психолог онлайн
Вынужден просить вас более глубоко вникнуть в содержание написанного!.....Попробуйте не возвращать, а понять простую фразу-Человек если хочет, то делает, если не хочет,то ищет оправдания!!!
Учтите, я не сказал "бросайте"!Но ,МЕНЯЙТЕСЬ сами!!Становитесь взрослее, самостоятельней, выдержанней, спокойней.......По любому, от этих изменений выиграете только вы и ваши отношения с людьми.......Иногда для того, что бы "крысы" покинули корабль, стоит с имитировать кораблекрушение!!!!!!Удачи!!
.......ТО что вам получилось поговорить "по душам" говорит о многом и о разном.Как мужчина, скажу вам, что нахожу в словах сказанных вам вашим мужчиной долю искренности....Возможно это та искра, при помощи которой можно разжечь костер настоящих отношений.Не все в нашей жизни есть игра.И не все однозначно!Есть моменты где мы есть ПРОСТО СОБОЙ!!И есть НАСТОЯЩИЕ доверительные отношения......Но такие отношения не покупаются , а СОЗДАЮТСЯ личным Трудом Души и Духа.А КАК, ЧТО, КТО, ЗАЧЕМ И т. д., это ответ не одной публикации и не одного дня!Я верю в ТО, что любые отношения, даются нам для пользы Души.....И любые отношения можно ПРОСВЕТЛИТЬ и ГАРМОНИЗИРОВАТЬ, если в участников отношений ЕСТЬ ВЕРА В ЛЮБОВЬ!!!
психолог онлайн
Изменение происходит от внутреннего к внешнему. Начните с изменения своего внутреннего отношения, а не с изменения внешних обстоятельств.Удачи!!Если будет желание, можете связаться!
Дополнение от автора
Доброго дня, всім!!! Довго думала, і зрозуміла...немає нічого важливішо ніж я сама і мої бажання...Зараз я просто зупинюся,тобто не буду проявляти ініціативу, не буду нічого ні від кого чекати, а просто жити, жити тим, що дає сьогоднішній день...Як не дивно, но я все ж таки поважаю себе, свої почуття і принципи. На запитання чого хочу я...відповім одне...БУТИ ЩАСЛИВОЮ...Так, не приховаю, що мені б хотілося, щастя з цією людиною, не дивлячись на все, я його кохаю, але вимагати від нього чогось не хочу і не маю права...Вчора спробувала не проявляти ініціативи і він проявив її сам.., написав смс, де питав чи я їду в село до батьків, я відповіла, що ще незнаю, коли вирішу, тоді скажу йому, коли я все ж таки вирішила їхати, він приїхав за мною і підвіз мене до автобуса...не скрию, було приємно...Я і справді хочу поміняти його ставлення до мене, бо до самої себе я міняю...
Дополнение от автора
психолог онлайн
НУ ВОТ!!!ПОЗДРАВЛЯЮ!!!!ДЕЙСТВУЙТЕ!!!НО ПОМНИТЕ, ЧТО ВЫ ЕЩЕ НЕ ПОЙМАЛИ БОГА ЗА БОРОДУ!!!УСПЕХА)))))))))))))Когда наступит снова проблемность, вы сможете нас найти!!!
Дополнение от автора
Доброго вечора, всім!!! Кожен з вас в чомусь був прав, Все стало тільки гірше...Прошу у вас порад як позбутися цієї любовної залежності...!!!!!
психолог онлайн
Парадоксальна порада - не позбавляйтеся вашої залежності. Підсиліть її. Пишіть коханому листи... але не відправляйте! Розмовляйте з ним (без його присутності), коли ви сама в кімнаті, пишіть свою розмову на диктофон, а потім прослуховуйте і... стирайте! таких розмов пишіть багато, і щоразу прослуховуйте. Думайте про коханого без упину, і все, що вам приходить в голову, записуйте. Пишіть, як Ви його любите, який він вам дорогий. Одна умова - мужчина не повинен нічого чути і бачити з того, що ви робите. Коли дуже вже втомитесь від своїх вправ, пишіть нам сюди. Розкажете, як просувається справа. І ще важлива умова - не акцентуйтеся на негативних сторонах вашого контакту. Також ще одна умова - нічого негативного про себе
психолог онлайн
МОЖЕТЕ СВЯЗАТЬСЯ!
Дополнение от автора
Тетяна, спробую!!!
психолог онлайн
https://upsihologa.com.ua/v-plenu-lyubovnoy-zavisimosti-gestaltist.html ось моя стаття про залежність
Дополнение от автора
Ця стаття про мене...
Дополнение от автора
Доброго дня, всім! Мені важко, но я тримаюся...Перечитала статтю з созависимостью...стало краще, проте ненадовго...Ми перестали з ним спілкуватися, звичайно, по його ініціативі, проте, я зараз чітко знаю чого я хочу і що я допускаю, а чого вже не допущу...Він пішов по англійськи, навіть нічого не пояснюючи, ні сори, ні скандалу між нами не було, просто я побачила, що він робить, що хоче і ви не повірите, я сказала прямо, що терпіти цього не хочу і не буду...у відповідь почула, що він розуміє це все, сказав, що він зараз "дуріє" і нічого доброго зараз у мене з ним ось таким не буде, ще один раз після цієї розмови ми бачились, потім він зник, але під час останньої зустрічі він сказав, що "влип" у нехорошу ситуацію, втратив гроші...Пройшло декілька днів після його уходу по англійськи, я все ж таки подзвонила, спитала чи все так серйозно, він сказав, що так і сказав, що йому потрібен психолог...Після цього всього я побачила, що він п'є, знайшов компанію, розваги, п'янки...Думаю, що до психолога він не звернувся...Я більше його не турбувала і не турбую...Ініціативи моєї більше не буде...Це його життя і його вибір, моєї допомоги і підтримки не потрібно, тому і нав'язувати себе я більше не буду....Не повірите, але гордість все-таки у мене є, вона проснулась...Зараз намагаюся жити дальше, його бачу, бо працюємо на одній роботі...Уникає мене...продовжує пити( його вигляд про це говорить), на 14 лютого ніхто нікого не вітав, спочатку мені було обідно, але тепер ні...Одного разу стикнулися, спитав як у мене справи, дивним було запитання "якщо ти хочеш щось мені сказати, говори", я сказала,що його зовнішній вигляд на всі мої питання відповів...Тепер мовчанка між нами і тільки обмін поглядами...Моє зараз бажання це душевний спокій, я намагаюся його досягти...ще не дуже виходить...
Дополнение от автора