Напевно неправильний критерій обирання партнерки, або не зовсім правильне розуміння сексу та відносин
Мені 22, приємної зовнішності хлопець, вихований, скромний, добрий. Маю сексуальний досвід, на даний час була одна партнерка (я за кількістю і не ганяюся). Зустрічався з дівчиною 2роки, ми були один в одного перші, жили разом 1 рік, було комфортно та гарне сексуальне, моральне життя. Але не склалося та розійшлися. Зараз сам без стосунків. Але проблема от в чому: я чомусь шукаю дівчину бажано незайману, або якось так щоб більш менш знати що мала мало партнерів, ну в крайньому випадку 1-2... Я сам розумію що це неадекватно і нерозумно, це якось підсвідомо . Я розумію що те що дівчина мала партнера нічого, це її життя і потреби, та чомусь знаючи що їх було декілька то втрачаю інтерес до дівчини, якось поступово все гасне, пропадають почуття. (дізнаюся від друзів, навіть чомусь дівчата самі діляться і розповідають про колишніх, ну просто що були, без подробиць). Знаю чудову дівчину, я в неї закоханий, відчуваю що вона теж до мене небайдужа, але раніше зустрічалася з моїм другом звичайно був секс (він розказував), і це мені не дає спокою, лише думка що це до мене був мій друг , якось не можу це прийняти (вже довгий час їх нічого не повязує). Це дівчина моєї мрії, всі думки про неї, та мене чомусь це хвилює.
Прошу допомогти порадою як цього стану позбутися? як зрозуміти та психологічно сприйняти та відноситися лояльно на те що жінка-дівчина мала стосунки та можливо не одні а пристойну кількість. я розумію що з таким підходом як зараз в мене я не знайду партнерку та не побудую нові стосунки. Розумію що жінка і кожна людина в праві сама собі вирішувати з ким спати, яку кількість, та інше. Але чомусь мене це турбує і немов критерій пошуку. ( можливі причини чому так: 1.певний страх чи комплекс що мене будуть порівнювати. 2. дуже не люблю коли дівчина розказує про колишніх, навіть на прості теми не інтимні. 3. трошки думаю погане про дівчат які мали багато партнерів. 4. в певній мірі відчуваю заздрість що вони мали більший досвід та кількість. 5. або навіть страх що з мене буде кепкувати що мав лише одну партнерку ) Я чомусь шукаю завжди ту одну єдину та кохану, і обираю дівчину в якій бачу майбутню дружину. Ніколи не тягнуло на безладний секс, на одноразові зустрічі... Порадьте як цього позбутися, щоб не думати про подвиги партнерки
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Алина Иосифовна Фирсель
Елена Николаевна Гержений
Роман, доброго дня! Ви самі собі перечити. З однієї сторони Ви шукаєте незайману дівчину, а з іншої вважаєте, що це недекватно і нерозумно. Ви самі з собою у конфлікті. І тому діачата, які Вам трапляються відзеркалюють Ваші переживання.
Не бачу нічого такого смішного з Ваших бажань зустріти кохану, єдину, подібну до Ваших цінностей дівчину. Але мені здається у Вас певна зацикленість на сексуальній тематиці... Можливо Вам важко бути зі своїм досвідом і Ви не відчуваєте себе сильним з дівчатами, які мають кількісну перевагу в сексуальному житті. А з незаманою дівчиною Ви будете на рівних.
Це говорить про Вашу низьку самооцінку і вразливість. З цим можна працювати з психологом. В контакті з психологом Ви будете стверждуватись у собі, у своїх намірах і не соромитись своїх цінностей.
Дівчина, яка Вам подобається може мати багато того, що Вас не влаштовує, але якщо почуття беруть верх - то варто спробувати піти їм на зустріч! Ви будуєте стосунки тут і тепер, не слід застрявати в минулому і страждати від того, чого вже нема...
Дополнение от автора
............."" Ви самі собі перечити. З однієї сторони Ви шукаєте незайману дівчину, а з іншої вважаєте, що це недекватно і нерозумно. "".............. - Я мав на увазі що я зациклений на цьому і тому це недекватно і нерозумно... а порядність дівчини ціную і поважаю.
психолог онлайн
Роман, вы интересно описываете состояние своего внутреннего конфликтв:"с одной стороны девушки с богатым сескуальным опытом для вас круты, опытны, знают жизнь и поэтому, с вашей точки зрения вы такую девушку "не потянете", потому что у вас самого сексуальный опыт гораздо меньше. С другой стороны, вам похоже, внутри это очень тяжело переносить и бессознательно или даже осознанно вы обесцениваете таких девушек, думаете о них плохо, низко и т,д.
Т.е. конфликт в том, что вы одновременно и завидуете им и осуждаете их, о чем сегодня вы и написали в своем посте.
Что делать со все этим:
1) избавиться от установки: плохая или хорошая девушка, оценивая ее только по сексуальному опыту. Количество сексуальных партнеров не делает человека хуже или лучше и каждого человека можно рассматривать только в контексте его собственной жизни. То же касается и вас: ваше количество партнерш не делает вас ни хуже, ни лучше.
2) работать с собственной самооценкой и социальными стереотипами. Потому что вы постоянно сравниваете себя с другими людьми (думаю, и с женщинами и с мужчинами) и сравниваете, конечно, не в свою пользу, а это очень разрушительно.
3) не бояться нарабатывать свой собственный сексуальный опыт и совершать свои ошибки.
Очень бы рекомендовала работу с психологом.Ответ отредактирован автором 23-01-2017 05:36:45
психолог онлайн
Доброго дня, Романе.
Так, у всьому, що ви описали присутній певна внутрішня суперечність.
Між морально-етичним та сексуальним полюсом, до якого примішуються ревнощі, страх, заздрощі як певна форма невдоволеної власної жаги.
Проте крім сексуального життя та моральних цінностей і установок є ще душевна сторона (це емоції, чуттєвість, близькість, співчуття, емпатія до іншої людини), а також духовна сторона (єдність поглядів, вірувань, світогляду). Про останні дві сторони ви не пишете в своєму листі. І, на мій погляд, в цьому й полягає також вирішення проблеми. Адже якщо певні сторони не дуже розвинені, то їхнє місце займають інші.
Дуже рекомендую вам працювати з психологом індивідуально для вирішення питань із розвитком інших сторін у стосунках, і для того, щоб "помирити" між собою сексуальність та мораль і етику.
З повагою.