?
Ви праві на 100 %, ви розказали про всі мої вагання більше ніж я Вам.Так як я знаю свого чоловіка 9 років переваг в нього набагато більше, він був мій перший статевий партнер.Я пробувала попросити відпустити мене: все закінчилось проплаканою ніччю разом. А на рахунок любовника - він вже 2 роки не живе статевим життям зі своєю жінкою (з її слів, так як вони друзи друзив і родини). Він готовий все залишити заради мене, а я незнаю що робити. Я знаю що щось з тим треба робити . . . і з того стає страшно. Я вважала себе сильною людиною з характером, всі завжди ставлять мене в приклад, а насправді я ... Мучусь сама і 2-х оточуючих мене людей.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Здравствуйте, Олена!
Вам просто нужно решиться на поступок самой. А не просить вас отпустить - вы не маленький ребёнок и вам не нужно разрешения взрослого "папы". Или всё же позиция маленькой девочки прочно в вас укоренилась?
Тогда зайдите на мой сайт и почитайте главы "Роли, которые мы выбираем" и "Главное - принять решение"(кликаете на моё имя, затем внизу и справа моего резюме - "страничка У психолога" - кликаете на неё и там адрес моего сайта).
А если всё это из-за жалости к мужу, то ведь жалость - унижает и счастливыми не сделает ни вас, ни его, ни ваших будущих детей.
Подумайте об этом хорошенько.
Счастья и любви!