Що мені робити?
Добрий вечір.
В мене є хлопець ми вже разом 2роки.
Нещодавно до мене подзвонив мій колишній хлопець ,з яким я тоже була 2роки.
Я любила його настільки шо готова була відати все шоб бути тільки з ним але він мені причинив дуже багато болі ,що я досі не можу ніяк пробачити, я не бачила його 3 роки але коли почула його голос в менк такий мандраж був,серце билося як шалене.
Він мене запрошує на каву ,а я знаю що не маю з ним зустрічатися бо ще гірше буде і не хочу зраджувати свого хлопця тому що він ставиться до мене добре.
А я про колишнього думаю кожного дня після його дзвінка і мені так боляче зараз і така злість на себе що не можу забути його.
Я не знаю що мені робити
Підкажіть будь ласка
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Алла Владимировна Дашко
Доброго вечора, Роксолано!
Відчувається емоційний вир ваших почуттів з проводу цієї ситуації! Багато усього змішано - інтерес і емоційне збудження, образа, злість, страх...
Найнебезпечнішим мені видається образа - я б з цього почала працювати. Образа робить з людину жертву і забирає силу, владу та відповідальність. Вона може прив"язувати до кривдника на довгі роки, викликати бажання помсти, прагнення щось довести, забираючи енергію з нових ресурсних стосунків. В мережі безліч технік як можна працювати з образою самотужки у домашніх умовах, є багато літератури, чудові арт-техніки.
Можливо це буде не просто, але внутрішня свобода того варта.
Ще хотіла сказати, що ваша чутливість, моральність, коректність, яка читається між рядків викликають у мене теплі почуття!