Сварюсь з мамою
Часто сварюся з мамою.Я її дуже люблю, але часто нервуюсь через її слова, інколи просто каже невчасно. Мені це не дуже подобається, тому що це мене трохи нервує...Я ніби, як почала не Неї дивитись з висока...Я не хочу ображати свою маму, б люблю її, але з іншої сторони трішки нервуюсь...Що робити?Як це перемогти в собі?
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Наталья Владимировна Арцыбашева
Добрий день, Лесю!
Якщо Вас нервують мамині слова, значить на це є причина і Ви маєте повне право нервуватись і виражати своє незадоволення в коректній формі. Коли нас дратує близька нам людина, ми маємо право сказати про причину свого роздратування і незадоволення і це не значить, що ми іі не любимо. Між люблячими людьми теж можуть бути конфлікти. Нас виховують в культурі, де авторитет батьків незаперечний і незадоволення ними не можна виражати. Нема нічого дальшого від істини. Батьки теж люди і можуть помилятися. Якщо Ви не будете виражати свого незадоволення ними, ви не зможете їх по справжньому любити. Просто виражати свій протест потрібно крректно, не підвищуючи голос і не переходячи на особистості. Можна сказати: "Мамо, твоя порада мене роздратувала",- а потім пояснитити, чому. Коли в конфлікті йде перехід на особистості, то тоді кажуть: "Ти дурепа, з глузду з,їхала!", або "Ти погана, сварлива мама!". Розумієте різницю?
З повагою, Резнік Галина!