Як перестати говорити брехню і не осуджувати людей?
Доброго вечора! Помічаю за собою, що часто говорю брехню. Це найчастіше відбувається по тій причині, що я хочу підлаштуватись під якусь людину, наприклад, знаю що вона дивиться серіали, я кажу, що теж дивлюся хоча й це не правда...Ще часто брешу, щоб людям було зі мною цікавіше спілкуватись..Часто картаю себе за це, і вже брешу автоматично.Це погано, я знаю, але як мені перестати говорити брехню?Підскажіть...Я ще й часто осуджую людей, хоч сама далеко не ідеал..Розумію, що це великий гріх...Підскажіть, що мені робити?І як?.
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Добрий день Еля!
Ви підлаштовуєтесь під людей, тому що Ви не вірите, що така, яка Ви є, ви сподобаєтесь і Вас приймуть інші люди. Якщо у Вашому житті були приклади, що хтось Вас не прийняв, то це не значить, що і всі інші люди не будуть Вас приймати і Ви будете їм не цікавою. Постарайтесь пригадати випадки зі свого життя, коли Ви були собою і Вас прийняли. Ви осуджуєте себе, не приймаєте такою, яка ви є, тому і других осуджуєте. Якщо Ви віруюча людина, то знаєте, що наш Господь Ісус Христос, любить нас такими, якими ми є і не вимагає від нас негайної досконалості. Отже ми можемо бути собою, тому що, щоб зростати над собою, нам дане ціле життя. Дуже гарно про це описує німецький християнський священник, психоаналітик Ансельм Грюн у книзі "Любити себе", видавництво свічадо. Дуже раджу Вам її прочитати.
Дополнение от автора
Дуже дякую за пораду)Ви вгадали, я віруюча)))