як зрозумiти хлопця
Доброго дня!!! Знайома з хлопцем близько 3-х рокiв... на той час в нас почали завязуватись стосунки, вiн дорослий хлопець тому всiляко наполягав на iнтимi, пiсля довгих вмовлянь все ж таки ми провели разом нiч.... так як в мене не було великого досвiду в лiжку, менi здавалась що я осоромилась , мучила себе , що зарано йому вiддалась i все таке.....з докорами совiстi почала менше з ним спiлкуватись а з часом наше спiлкування зiйшло на нiвець....зараз спустя 2 рокiв вiн знову появився на моэму шляху... не приховуэ що маэ дивчину... а при цьому постiйно чiпляэться до мене , говорить що хоче мене, одного разу сказав , що я йому не чужа людина, a не була б я такою впертою то все було б добре..... я хочу зрозумити чи дiйсьно в нас зазраз можливi стосунки.... можливо в них не все так добре з дiвчиною( хоча одного разу вiн сказав що на особистому в нього все добре) чи вiн просто вiдноситься до тих чоловiкiв, якi завжди зраджують своим парам не зважаючи на почуття.....а зi мною вiн просто буде гратись i хотiти дiлити лiжко....
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Здравствуйте, Ирина!
Вы в первый раз согласились на близость с этим мужчиной не потому что этого хотели , а потому что он настоял, после чего свое недовольство( раздражение) направили на себя, а не на него ,и постепенно ваши отношения сошли на нет. Сейчас он снова соблазняет вас, но у него уже есть девушка, с которой у него все хорошо.
Вы в первый раз не прислушались к себе, а больше ориентировались на то, что он взрослый мужчина и он настаивает. И сейчас у вас есть разумные сомнения- у мужчины есть девушка, он не говорит , что любит вас, что хочет отношений , а говорит, что хочет вас и вы не чужой ему человек. Вам этого достаточно? Вы согласны согласны на просто секс( об отношениях он вам не говорит, они у него уже сеть) ?