після 6 років зустрічань коханий пішов до іншої
Добрий день! Зустрічалися з хлопцем 6 років. 3 роки з яких все було добре, після чого посварилися і в мене був інший хлопець. Він наполегливо просив повернутися до нього, майже рік часу .Врешті я здалася і повернулася до нього, бо все ж таки кохаю його. Півроку все було після того добре, і в один момент він почав віддалятися від мене, я його почала дратувати. в результаті залишив мене і відразу почав відносини з іншою, аргументуючи це тим що нам треба побути на самоті, а він хоче спровбувати будувати відносини з іншою
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Не дуже зрозуміло, що саме Ви хотіли запитати, адже люди не можуть передбачити майбутнє, і те, що хлопець так довго (майже рік) намагався Вас повернути зовсім не є гарантією того, що він би завжди був з Вами.
До того ж, у вашій історії вже було розставання, де після 3 років «все добре» у Вас був інший хлопець. Тому хто як не Ви можете зрозуміти, як це, коли ще вчора «все добре», а тут «інший».
Можливо, з вашим хлопцем сталася подібна історія, можливо повернув Вас, але зрозумів, що вже не так хоче бути разом, а можливо, просто закохався?
Ніхто не знає, «як це працює», але в житті так буває…
Дополнение от автора
я зрозуміла після розлуки лише одне, що справді кохаю його, і хотіла б прожити все життя з ним. Так, інша дівчина дійсно зявилася, але чи може він покохати за один день, якщо 6 років козав мене одну єдину і з іншими дівчатами бути не міг? тим паче дівчина повна протилежність мені. чи це просто захоплення? і треба просто його зачекати? чи він більше не повернеться?