Що мені робити з людьми які мішають?
Є одна дівчина, вона не любить мене а я її. Наші конфлікти розпочала вона, бо я могла б з нею нормально спілкуватися, але вона цього не хотіла і навіть поставила перед вибором нашу спільну подругу, мовляв, або я або вона. Після цього вона зуміла зіпсувати мені відносини з одним хлопцем, адже саме через неї ми перестали спілкуватися. Її поведінка є надто зверхньою і мені це дуже не подобається, адже вона відчувається навіть в її погляді. І знову ж таки в нас є спільний друг, який любить і мене і її. Вона також не хоче щоб ми спілкувалися і ревнує його до мене. Але мій друг не збирається, покищо правда, мене залишати. Мало того то вона тепер познайомилася з хлопцем з яким я не давно розпочала спілкування і звісно він почав вже рідше до мене писати і перестав дзвонити. Він не грає для мене вагомої ролі, але чому вона має постійно все псувати і чому вона завжди втручається в моє життя. Що мені робити, бо спробувати з неї залагодити конфлікт мені точно не вдастся бо я й сама цього не хочу а вона тим більше
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Тетяна Артеменко
Добрый вечер, судя по тому, что Вы описываете эта девушка видит в Вас конкурентку и вступает с Вами в постоянную борьбу за внимание со стороны Ваших общих друзей и знакомых. И тут уже все зависит от того, готовы ли Вы с этим сталкиваться, бороться и держать удар? Или Вы не готовы вступать в борьбу и Вам приходиться жертвовать отношениями с людьми, которые Вам дороги? Существуют разные тактики обращения с конкурирующими людьми:1)Вы проявляете свое дружелюбие и доброжелательность, несмотря на те методы, которые эта девушка использует по отношению к Вам и демонстрируете, таким образом, что не представляете никакой угрозы, таким образом, постепенно сводите на нет ее попытки вступать с Вами в борьбу;2)Вы вступаете с ней в открытое противостояние и начинаете действовать подобными методами, что может являться причиной постоянного конфликта и перерасти в еще больший конфликт на уровне перехода на взаимные оскорбления и применение физической силы, но иногда это может быть единственным выходом из сложившейся ситуации;3)Вы занимаете нейтральную позицию и никак не реагируете на ее провокации, пока она не устанет с Вами бороться;4) Вы приглашаете ее на откровенный разговор, в котором собственно и говорите о том, что Вас не устраивает и проясняете Ваши отношения. То есть вариантов может быть бесконечное
множество, важно, чтобы Вы выбрали наиболее подходящий для себя и попробовали его применить на практике и если один не сработает, Вы можете попробовать другой и т.д. Важно, чтобы Вы, в первую очередь, определились, готовы ли Вы что то делать с этим или нет. Удачи Вам!
психолог онлайн
юнко, здається мені, що Ви дуже вже загострюєте увагу на вашій знайомій, яка Вам "мішає". Та просто відійдіть від неї вбік, не тусуйтеся в одних компаніях, не спілкуйтеся, і вона розчиниться в натовпі, як ніби її й не було. Живіть своїм життям, цінуйте тих хлопців і дівчат, які вибрали Вас для спілкування. А якщо хтось не визначився, з ким йому приятелювати, залиште людину в спокої, поки вона дійде до свого вибору сама. Не перетягуйте канат, це Вам не личить. Ви самодостатня, цікава людина.