Все якось навалилось
Я старша в сім'ї. Є всіма обожнювана молодша сестра яка всіми своїми силами пробує мене втобтати в бруд. Рік назад втратила тата з яким спілкувалась менше ніж з деканом в університеті в який попала явно не через бажання стати економістом. Моя сім'я мені менше сім'я ніж друзі. Цього року мала шанс стати тою ким я маю бути, треба було всього на всього вивчити хімію на рівні школи, але я сама все затормозила. Чому? Не знаю. Дуже люблю порядок і прибирання, але в кімнаті завжди безлад. Коли там чисто то просто не комфортно. Зі сном проблеми. Засинаю по 2-3 години якщо засинаю взагалі. Завжди здається що за мною хтось слідкує. Важко про це не думати. Нервовий тік з 4того класу. Декілька місяців розійшлась з подружкою з якою дружила 10 років. Одним словом весело)
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Ви описуєте події, факти навколо Вас, але неясно як саме Ви це переживаєте і чого хочете отримати тут на цьому сайті. І разом з тим, Ви описуєте разноплановані речі: від побутових звичок до сімейних труднощів.
Я так розумію, що у Вас було непросте дитинство і це має наслідки в сьогоденні... Однак Ваше останнє "весело" свідчить про певну іронію...
Спробуйте донести нам, психологам, чого саме Ви потребуєте.
Дополнение от автора
Вибачте за неясність)
Скільки себе пам'ятаю відчувала емоції досить ясно, сталось щось погане-прикро, щось гарне -приємно. Але зараз приємні відчуття не на довго залишаються або не виникають взагалі. Часто страшно. Просто йдеш по парку і мороз по шкірі пробігає. Тік загострився. Мені цікаво як справлятись з емоціями. Як рівномірно розприділити енергію між добрими і поганими емоціями, бо зараз рівновага порушена.
психолог онлайн
В кожній негативній емоції присутня Ваша внутрішня потреба. Страшно - чого саме боюсь і чого в зв,язку з цим хочу? Слід займатись самоаналізом і самоспостереженням.
З ким Ви взагалі спілкуєтесь про свої почуття, ділитись своїми враженнями? Можливо Ви закрились в собі?
Дополнение от автора
Я досить відкрита
Хочу сказати я не боюсь ділитись всім, в мене навіть таємниць нема. Коло спілкування в мене не велике але це саме ті люди, ми дружимо вже більше семи років.
психолог онлайн
https://upsihologa.com.ua/chuvstva-vazhny-perezhivaniya.html ось моя замітка про емоції. Почитайте!
психолог онлайн
Добрий вечір
Чи звертали ви увагу, що одна й та ж сама подія викликає в людей різні емоції? Причиною тому є те, що наш стан є результатом сприймання ситуації, тобто виникають певні думки, які в свою чергу й викликають емоційні реакції. Отже, як Ви вважаєте, чи можна "перерозподілити енергію", не працюючи із когніціями, тобто думками?
Враховуючи контекст вашої проблеми, працювати слід й із актуальними проблемами, й з негативним минулим досвідом. Того, що Ви описуєте, не має бути в житті жодної дитини і я щіро співчуваю. Також, виходячи з вашого повідомлення, хотілося б пропрацювати і професійну невизаченість або невизначеність із майбутнім в цілому, потребують уваги і описані Вами порушення сну.
Спробуйте для початку скласти список своїх проблем й відповідні їм цілі, які ставите перед собою, а надалі накидайте покроковий план - який шлях можна прокласти між цими проблемами й цілями.
Дополнение от автора
Дякую)