спробувати відновити стосунки чи забути і жити далі.
Доброго дня!Я зустрічалася з хлопцем 6 місяців,з самого початку все розвивалось дуже швидко...він проявляв увагу цікавився мною,потому я почала сумніватися в його вірності.так як ми бачили тільки в вихідні,робота непозволяла бачитись частіше.ми часто спілкувались по телефону,я почала зриватись ревнувати..казати що мало уваги.дзвінки стали все рідшими .,він говорив так краще.ми менше сваримось.потім перестали бачиться. .він продовжував писати цікавитися як я рідко але писав.пройшов рік він повернувся.ми переписуємось говорить що скучає що хоче мене.любить.розмовляти по телефону він зі мною нехоче тільки переписки..я неможу розібратись в собі чи я цього хочу.я скучаю.а коли бачу повертаються думки що він мені бреше.потім нехочу відповідати на повідомлення.мені невистачає того що було на початку.я незнаю чи варто продовживати спілкування.він мене невідпускає але і нетримає.між нами немає дружби але і стосунків ніяких.окрім розмов про секс.я запуталась і незнаю що робити як себе вести що говорити.чи можна повернути стосунки.
Вопрос от: ; Возраст: 24
консультация психолога
Добро дня.
Для початку Вам потрібно зрозуміти, що саме Ви хочете. З Вашого листа видно, що у Вашій поведінці багато протиріч: з одного боку Вам подобається його увага, а з іншого є багато неконтрольованих емоцій. Ви самі розумієте, що Вам важко контролювати свої емоційні стани, а вже з це краще аналізувати з психологом. З повагою, Алина Постіл.
Дополнение от автора
Дякую за відповідь..Може порадити як контролювати свої емоції...я ясно розумію що неможу себе контролювати,постійно зриваюсь і получаться сварка..може я все перебільшую?
консультация психолога
Поради не будуть працювати, адже Ваша психіка має несвідомі потреби, а їх контролювати силою волі не можливо. Ефективною буде робота з психологом. Потрібно проаналізувати ці несвідомі тендеції і якщо потрібно заповнити (задовольнити) їх в терапії. З повагою, Алина Постілю

психолог онлайн
Здравствуйте!
Я думаю, что вопрос не в том, попытаться вернуть отношения или забыть. Для начала Вам нужно разобраться в себе и своих чувствах. Почему у Вас возникало недоверие к молодому человеку? Были ли для этого обоснованные причины? Вы не доверяете только мужчинам или всем и во всем? Что у Вас с доверием в целом? Причины Вашей ревности? Вас раньше предавали? Почему Вы думали, что он Вам врет: «коли бачу повертаються думки що він мені бреше».
Дело в том, что если Вы не умеете доверять, то Вам везде будет казаться обман. А это не самым лучшим образом сказывается на отношениях. Другой человек интуитивно чувствует, что к нему относятся с недоверием. Затем Вы устраиваете сцены ревности – ему приходится оправдываться во всем перед Вами. Скажите – будь Вы на месте Вашего молодого человека – Вам бы нравились такие отношения? Что бы Вы чувствовали?
Поэтому – «заморозьте» на данном этапе отношения и постарайтесь разобраться в себе. Были ли у Вас раньше отношения, до этого парня? Как в тех отношениях Вы себя вели? Ищите и копайте в себе как можно глубже, чтобы понять, где и в чем причина такого Вашего поведения.
Так же важно не упускать из виду и отношения Ваших родителей. Как мама относилась к папе? Что о нем говорила? Что говорила о мужчинах в целом? Это тоже может быть причиной тотального недоверия.
Всплески ревности могут быть так же из-за неуверенности в своей привлекательности.
Во всем этом нужно разобраться.
Если есть возможность – обратитесь к психологу. Вдвоем Вы гораздо быстрее во всем разберетесь и, возможно, наладите существующие отношения.