Дорослий чоловik)
Одного разу в соц.мережi познайомилась з чоловiком) як виявилось вiн пристойно старший за мене до того ж одружений) звичайно про нiякi стосунки з моэи сторони й мови не могло бути, але пiсля довгого спiлкування я все ж таки вирiшила просто побачитись з ним( скорiше з цiкавостi) що ж тут приховувати нiякоi симпатii в мене до нього не виникло, эдине що захоплювало це те що вiн виявився дуже розумний, досвiдчений в усiх сферах життя, так ,його хотилось слухати i насолоджуватись, як то кажуть *з вiдкритим ротом*- це тi емоцii якi виникли в мене до нього, а от що вiдбувалось у нього.....йому я шалено сподобалась, i це справдi вiдчувалось....часто говорив що я як той промiнчик свiтла в його грязному свiтi, в брудному оточеннi,( щоб ви розумiли ,як я згодом самостiiно з*ясувала вiн виявися досить багатою та впливовою людиною, я ж звичайна дивчuна, проста, без дорогого одягу та апартиментiв....поступово я по-маленькому припиняла наше спiлкування, згодом воно зiйшло на -нi., але тiльки з моэи сторони, вiн ж в свою чергу не припиняв пiклуватись про мене, постiйно цiкавлячись як я , турбуючись про моэ здоров*я, навiть в таких дрiбницях як переживання щоб я не промокла пiд лiтним дощем))) зараз я вже пояснюю, що не зможу мати з ним нiяких стосункiв посилаючись на багато причин, вiн в свою чергу просить просто спiлкування, просто не забирати в нього це й ковток чистого повiтря)) що можете порадити, як себе тут повести?
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Ірино, доброго дня.
А чого би Вам хотілося від цих стосунків? І якщо з цією людиною приємно спілкуватися, що саме підштовхує Вас зупиняти ці стосунки?
Складається враження, що Ви більш занурені в те, що він відчуває і намагаєтесь робити висновки саме з цього, а не зі своїх почуттів та бажань. Але ж це і Ваші стосунки. Вам вирішувати - в якому форматі Ви їх хочете та чи хочете взагалі.
Дополнение от автора
Питаэте чого б я хотiла вид цих стосункiв? - я дуже самотня, напевно хотiлось б моральнои пiдтримки, ще коли спiлкуюсь з такими мудрими людьми менi постийно хочеться тягнутись до них-саморозвиватись, щось робити i чогось досягати) що саме підштовхує мене зупиняти ці стосунки? - боюсь все ж таки йому буде мало одного спiлкування зi мною, i пiд його наполегливистю я можу зробити те про що буду шкодувати( бо я насправди дуже слабохарактерна) боюсь осуду людей , оскiльки в нас велика рiзниця в вицi-менi 23 йому 45, до того ж вiн одружений.....якось так
психолог онлайн
Ірино, доброго ранку.
Ви дуже влучно визначаєте свої острахи, тому я б тут прокоментувала лише одне. Звичайно, поки Ваша потреба у спілкуванні та у стосунках незадоволена, Вам буде хотітися відносин, це природньо. Тому я б звернула увагу саме на цю потребу і на те, як Ви її задовольняєте.
Стосовно чоловіка - звичайно Він допомагає Вам не почуватись одинокою, і це важливо. Крім того, здається, він виконує роль "хорошого тата" - піклується, авторитетний і т.д., що дуже приваблює, особливо коли такого ставлення ніколи не було від батьків.
Можливо, Ви зможете знайти ту форму, яка була б для Вас безпечною. Ну наприклад, зустрічатися не частіше 1 разу на 2 тижні на каву. Хоча, звичайно, якщо не буде зустрічей з іншими людьми, такі правила навряд чи спрацюють.
Але якщо для себе Ви вирішили, що не хочете продовжувати, Ви можете спробувати сказати прямо про свої острахи і попросити ставитися до них з повагою.
А що до осуду, радила б обрати психолога та попрацювати з ним індивідуально. Зазвичай це достатньо глибока тема.