Негативні думки
Доброго дня!
Дорогі псигологи, допоможіть зрозуміти, що відбувається та як мені далі жити.
Останнім часом відбулося дуже багато різних подій, в основному неприємного характеру, але я намагаюся тримати себе у руках, не розкисати та жити далі.
Здається що я усе прекрасно розумію, але все ж таки живу – серцем.
Із грудня 2014 року зустрічаюся із хлопцем, і здається що із цього моменту моє життя змінилося і щось пішло не так.
Морально я стала дуже залежною від нього, хоча він і нічого такого не робить, квітів не дарує, компліменти перестав говорити, відчуття що знаємо один одного усе життя.
Але мої думки постійно про нього, тобто щоб не розчарувати, щоб не було сварок і так далі.
За цей час я перестала нормально спілкуватися із друзями та знайомими.
Фактично залишилась одна.
Стараюся все для нього, щоб він був задоволений.
Навіть зараз пишу цей лист про нього!
Мені вже набридло так постійно хвилюватися, думати і навіть боятися. Хочу це змінити, але не можу, знов і знов повертаюся до цих відчуттів. І що робити далі, просто не знаю?
Мабуть потрібна допомого зі сторони, щоб знову стати особистістю та почати думати про власні потреби.
А ще ніяк не можу позбутися думок про те, що мій хлопець може мені зрадити, що буде спілкуватися з іншими, молодшими дівчатами, а від мене віддалятися.
Пишу сюди, тому що просто не має навіть з ким поговорити так відверто.
Буду дуже Вам вдячна, якщо ви відгукнетися!
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Іванно, доброго дня.
Добре, що Ви написали - це дуже важливий крок. Співчуваю Вам, бо та залежність, яку Ви описуєте справді важко переживається, і дуже важливо, що Ви її помічаєте. Зазвичай у такому "розчиненні" декілька причин - дитячі травми, невпевненість у собі, попередній досвід емоційного і физичного насилля.
Коли Ви намагаєтесь бути найкращою для свого чоловіка, де знаходиться справжня Ви? І кого бачить Ваш хлопець? І, звичайно Ваші думки у хлопці, оскільки Ви, схоже, давно не були у собі, намагаючись бути не тією, ким Ви є, приховуючи те, що Вам здається негарним. А що хочеться спражній Вам? Які почуття і відчуття кожного дня Ви відчуваєте? Що справді хочете зробити?
Можливо ці питання допоможуть знайти те, що Вам необхідно.
Я справді вважаю, що Вам найкраще б знайти Вашого психолога і працювати з ним індивідуально, оскільки для роботи з цими станами важливо виходити зі звичних обставин. Буду рада з Вами попрацювати.
психолог онлайн
Здравствуйте, Іванна! Дуже добре, що Ви написали - це перший з основних кроків - зрозуміти проблему і наважитись її визнати. Для того, щоб зрозуміти що робити далі, необхідно знайти причини такої Вашої поведінки. Ви пишете "А ще ніяк не можу позбутися думок про те, що мій хлопець може мені зрадити, що буде спілкуватися з іншими, молодшими дівчатами, а від мене віддалятися." - чому ці думки виникають, що стало причиною їхньої появи? Тут можна подосліджувати і стосунки у Вашій батьківській сім"ї, які вони? Рекомендую звернутися до психолога і разом шукати шляхи. Якщо необхідна допомога - звертайтесь!
психолог онлайн
ВЫ СКЛОННЫ к зависимым отношениям!И желание оставаться СОБОЙ, это как раз и подсказывает вам ваша душа!!!Страх, страх, страх........куча страхов! страх потерять, страх нем угадать, страх не угодить, страх ошибиться, страх остаться без пары, страх плохих событий, страх предчувствий и т. д.Не мудрено, что живя в таком намагниченном страхом состоянии, вам становится не уютно!!!
Спросите себя-а что страшного произойдет, ЕСЛИ Я ПРОСТО БУДУ СОБОЙ!!!Возможно именно тогда, меня узнают и ко мне придут ТЕ, кому я нравлюсь именно СОБОЙ.И мне не придется ни притворяться ни бояться ни угодничать.....А ПРОСТО ЖИТЬ, ЛЮБИТЬ И ПОЛУЧАТЬ УДОВОЛЬСТВИЕ ОТ ОТНОШЕНИЙ!!!!Вам нужен психолог и ПЕРЕСМОТР своей траектории ........
психолог онлайн
Доброго дня, Іванна. Дійсно, краще звернутись за індивідуальною консультацією до фахівця, томущо залишаються нерозкритими питання стосовно «різних подій, в основному неприємного характеру» та того, як влаштоване ваше житя взагалі, поза стосунками з хлопцем, з яким зустрічаєтесь. Бути чуттєвою - чудово, це дає можливість краще розуміти себе, свої потреби, але жити лише емоціями без міркувать не завжди є корисним для людини, й конфлікт може статись, коли втрачається баланс. Ви добре усвідомлюєте, що потребуєте допомоги, знайдіть підтримку, щоб розуміти власні потреби й задовільняти їх.
психолог онлайн
Здравствуйте, я думаю что этот видео материал, поможет вам справится со своими негативными мыслями: https://www.youtube.com/watch?v=gtA0VYkjoTo
психолог онлайн
Доброго вечора
Чи є для Вас корисні ці переживання? Чим вони допомогають по життю? Якщо тільки шкодять, в момент, коли помічаєте, що знов тривожитесь, зупиниться, задайте собі ці питання та переключіться на щось інше, а тривожні думки відпускайте, наче повітряні кульки.
В ідеалі Вам треба розібратися с причинами даної проблеми, можливо, це відбувається через брак впевненості у собі, та навчитися жити в гармонії з невизначеністю.
Дополнение от автора
Анна Сергіївна, дякую що відгукнулися!
Так, ви праві, вже дуже давно я не думала про себе, про те чого дійсно хочу я.
Дуже втомилася підлаштовуватися та робити так, як хоче мій хлопець та рідні.
Дякую, це дійсно потрібне питання, бо не думаю чого ж насправді хочу, та що важливе саме для мене.
Почуття різні кожного дня, як кажуть від ненависті до любові.
А от зробити хочеться багато чого, але щось стримує і я відступаю назад.
Дополнение от автора
Дякую що відгукнулися, Марина Андріївна!
У тому справа, що я не можу зрозуміти причин, чому так себе поводжу.
Адже завжди знала собі ціну та досягала поставленої мети.
Думки про зраду почали зявлятися після того, як випадково побачила переписку в телефоні хлопця.
Після чого він мені зізнався, що дійсно спав із цією дівчиною 3 рази.
Тоді ми довго сварилися, але все ж таки залишилися разом.
Я його дуже кохаю, але не можу в душі це пробачити.
Як так можна було зробити?
Так ми разом, але кожен день думаю про це.
Дополнение от автора
Галлій Парфірьєвич, дякую!
Дійсно хороші слова та порада
Просто жити, любити і отримувати задоволення від відносин.
Дополнение от автора
Дякую вам Алена!
Щодо різних подій, я мала на увазі сім'ю: у нас татові зробили операцію, потім помер дід,
недавно мамі зробили операцію, сестра втратила роботу.
Моє життя на даний момент це стосунки із хлопцем, а по за ними у мене не залишилось фактично нічого.
Дополнение от автора
Кирил, дякую вам за відео.
Дополнение от автора
Поліна Леонідівна, дякую!
На мою думку ні, зовсім не корисні ці переживання.
Вони не допомагають, а навпаки лише шкодять та заважають нормально жити та радіти тому, що маю та мене оточує.
Дякую, це хороша порада, спробую так зробити.