Важкий розрив
Доброго дня! Почну спочатку. Зустрічались з хлопцем майже 3 роки. Перших 2 роки все було ідеально, ми не сварились, я не нервувалась, хотілось бачитись, бути разом. Потім я пішла працювати. Було важко морально, але мене всі підтримували і він в тому ж числі. Все було добре, але згодом помітила, що нервує інколи його поведінка, що я не особливо скучаю за ним (не бачились по тижню, а рінше кожного дня) не так прагну зучтрічей, обіймів і т. д. Це ставалось періодично. Він і сам помітив, що кожну зустріч я по іншому до нього ставлюсь. Останній місяць-півтора нічого не змінювалась. Я чекала, що щось зміниться в моїй голові, бо по суті причин, щоб відносини руйнувались не було,
але я все більше віддалялась . Він чудово ставився до мене, ніколи не ображав, не зраджував і завжди прислухався. Мене довго мучили ці думки, чому так, чому я така. Одного дня він запитав, що не так і я не витримала та розповіла усе як є. Розійшлись без сварок та скандалів. Я довго плакала. Через 4 дні він позвонив. Вирішили зійтись. Але він не витримав моєї холодності, а я в свою чергу не могла силоміць бути ніжною та чуттєвою і ми знову розійшлись. Зараз я в роздумах, не розумію, що сталось, що мені робити. Він хороший хлопець, боюсь, що до мене ніколи ніхто не буде ставитись як він, що буду жаліти. Хотіла б виправити ситуацію, але не знаю як і чи взагалі це можливо, і чи варто. Ще й всі навколо постійно говорять, що будеш жаліти, більше такого не знайдеш,
що ідеально ні в кого не буває. Це мої перші відносини. Порадьте будь ласка.
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Здравствуйте Юлия. Предлагаю вам найти ответы на ваши вопросы в процессе консультации. Часовая консультация в телефонном или скайп режиме будет для вас намного полезнее чем переписка.
психолог онлайн
Вы ушли в мужские энергии. Как говорится, душу вложили в работу. Вы же хороший работник? Энергия уходит туда, в трудовой подвиг. Деловая женщина и женщина - это совсем разные характеры и отношения с мужчиной. Что Вы на себе и прочувствовали.
Прекратите так отдаваться работе, потеплеете к парню. Если самой в этом разобраться трудно, звоните.
психолог онлайн
Юлия, сочувствую вам. Видно, что вы запутались. У меня ощущение, что вы потеряли что-то ценное, когда пошли работать и не смогли перестроиться сами и поговорить с вашим мужчиной как изменяться ваши отношения в связи с новыми событиями в жизни. Из-за непринятия обоих этой ситуации и возникло чувство отдаленности и отсутствия близости. Потому что пустоту и нерегулярность встреч нужно чем-то заполнять, а чем заполнять, похоже вам неясно.
Постарайтесь с ним откровенно поговорить и разобраться что ценного вас связывает, что вы можете трансформировать в отношениях в условиях вашей большей занятости и конечно же большей усталости. Вы устаете больше, а обида вашего мужчины похоже не дает ему заметить вашу усталость и новую вас, которая работает!
Если вы не сможете разобраться, приходите ко мне на общую консультацию по скайпу, на ней мы выясним действительно ли ваши отношения обречены, или вы просто не слышите друг друга.