Як досягти взаєморозуміння?
Доброго дня!
Майже, рік тому ми з моїм теперішнім хлопцем почали спілкуватись. Спочатку все було чудово. Він був уважним, урівноваженим, турботливим. Згодом він почав влаштовувати для мене романтичні вечері та готувати сніданки, просто так, без приводу(ми живемо в одному гуртожитку). Ми просто дружили, гуляли, спілкувались.
Після зимніх канікул(ми не бачились місяць, але він регулярно мені телефонував) він влаштував чудовий вечір, запропонував мені зустрічатись, все було казково.
Та згодом в нас почались конфлікти, я не хотіла, щоб ми довго ображались один на одного, часто в кінці просила вибачення і намагалась заспокоїти його, але він ще тільки більше злився і говорив, що хоче побути на самоті.
Він розповів про мене всім своїм родичам, планував поїздку до нього додому. Але далі все ставало гірше, ми тільки більше сварились, наші сварки затягувались годинами.
Винні ми обоє, бо не чуємо один одного, ми звинувачуємо один одного замість того, щоб домовитись і все виправити. Зараз конфлікти бувають щодня, він заводиться навіть за дрібниці, часто каже, що не хоче мене бачити, може дорікнути, тим щовін зробив для мене, а я не вдячна, і каже, що нам взагалі треба закінчити ці відносини. Потім він звичайно відходить, просить пробачення, обіцяє, що все буде краще, все зміниться, а потім все повтрюється.
Ярозумію, що я винна не менше, бо теж багато поганого робила, ображала його, бувала різка на слова, а ще він дуже ревнує мене, оскільки я спілкуюсь зі своїми колишніми, ми в гарних відносинах, і деякі мене ще люблять. Його це страшенно злить, але більша частина конфліктів ніяк цього не стосуєтья.
Я хочу все виправити! Хочу, щоб все було знову казково! Але я не знаю, як це зробити.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Наталья Викторовна Луценко
Здравствуйте.
"Хочу, щоб все було знову казково! Але я не знаю, як це зробити." - не знаете или не хотите знать? Как Вы отреагировали на его слова: "може дорікнути, тим щовін зробив для мене, а я не вдячна"? Благодарите ли Вы его, или "все було казково" считается само собой разумеющимся и делать Вашу жизнь сказочной это его обязанность? Ведь в истории ни разу не прозвучало что Вы делаете для него, кроме того, что извиняетесь и пытаетесь его успокоить.
То, что он срывается на мелочах - закономерно, когда у человека много накопившихся обид, они его мучают и проявляются каждый раз, когда есть повод. Если Вы действительно хотите быть с ним, то можете попробовать не делать то, что ЕМУ не нравится, и делать то, что ЕМУ нравится, ну или как минимум попытаться найти компромисс, который устроит обоих.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Согласна с коллегой, вам просто необходимо начать хвалить своего парня за приятные, с вашей точки зрения, поступки. Радуйте его почаще и словами, и поступками. Ваш парень должен почувствовать, что он для вас самый главный в жизни, что вы им дорожите. Жизнь устроена так, что человек не может бесконечно давать, ничего не получая взамен. В конце концов он просто истощится, и желание отдавать себя, свою любовь просто исчезнет. Похоже, сейчас ваш парень на грани истощения...
психолог онлайн
Добрый день. Что такое конфликты в отношениях - это возможность договориться как с вами можно а как нельзя, что для вас ценно, а что для партнера. И т.д. И хорошо бы несколько вариантов иметь выхода их спорной ситуации. Видимо у вас пробуксовывает это процесс, может не получается договариваться, уступать, благодарить или что еще. Обратила внимание на сроку где вы пишите о своих бывших, что дружите с ними, любят еще. Вот интересно про что это для вас? зачем упоминаете? ведь говорите что дело не в этом? А как-то важно это для вас. Как будто не проходите дальше в отношениях, остаетесь в какой-то точке постоянно. Если не откликается - не берите) Если напоминает вам что-то - добро пожаловать на консультацию. С Уважение, Елена
психолог онлайн
Доброго дня,
на мій погляд, чути одне одного і розуміти можна тільки тоді, коли ви чуєте і добре розумієте себе.
Ви не описуєте свої почуття і потреби в цих стосунках, але багато пишете про поведінку, вчинки вас обох. Дуже часто, щоб зрозуміти причини конфліктів, треба зважитися на чесність перед самим собою. І почути, прислухатись до себе - що мені підходить, а що - ні, як я хочу - а як ні, на що я готова, а на що - ні.
Було б добре хоч комусь із вас піти на консультацію до психолога, щоб трохи розібратися у внутрішніх причинах конфліктів.
З повагою.