Чи можна побороти панічні атаки?
Почалося цієї осені. Сиділи з хлопцем в кафе, як раптом з’явилася незрозуміла нудота і тіло накрило слабкістю. Тоді я знайшла в собі сили зробити вигляд ніби все нормально, хоча було відчуття, що починаю повільно втрачати свідомість. Тоді я вирішила, що це я щось погане з’їла і не звернула уваги. Але потім такі стани почали повторюватися з різною інтенсивністю. Серед найгірших випадків: я була змушена майже цілий день чекати під кабінетом в ЛОРа (я боюся різних медичних маніпуляцій, а тут я весь день уявляла собі, що зі мною будуть робити) і вже на самому прийомі мені стало погано та різко впав тиск. Швидко, хвилин за 5, я відійшла і вирішивши, що це від перевтоми, теж не звернула уваги на інцидент. Але це повторилося й на наступному сеансі. До слова, через це все я вирішила перевірити здоров’я, ходила до кардіолога, ендокринолога, хірурга, навіть гінеколога, здавала аналізи, робила УЗД і т. д,. і хоча виявилося, що я здорова, але весь цей час в поліклініці мене переслідувало відчуття поступової втрати свідомості, пітніли й хололи руки, пересихало в горлі. Я говорила з людьми в черзі під кабінетом, щоб перенаправити свою увагу на щось інше, намагалася концентруватися на якихось деталях або проблемах, щоб не думати про слабкість, багато ходила і робила різкі рухи, бо так ставало трішки легше. По дорозі до дому мені ставало краще і слабкість відступала, що стало для мене першим сигналом про те, що проблема, можливо, в мене в голові, в моєму страху, чи тривозі. Перед тим ще стало погано в торговому центрі. Я вийшла, походила, подихала свіжим повітрям і все пройшло. Останній випадок перед обстеженням – мені стало погано на роботі і я мусила відпрошуватися на 3 дня, бо просто не мала сили йти на роботу. Після результатів обстеження, які показали, що я здорова, я почала підозрювати в себе панічні атаки, хоча мені не стає страшно в такі моменти, я можу раціонально думати, можу себе контролювати. Я спробувала боротися з цим як з панічними атаками і приступи пройшли. Я казала собі, що якби це було щось зі здоров’ям, воно б, по перше, так швидко не проходило, а по друге, я б не могла силою волі це контролювати. Але тепер помічаю, що як тільки я за щось переживаю, так якийсь відголосок цього стану з’являється: легенька слабість, яка швидко проходить. До цього року нічого такого не було. Це справді може бути панічними атаками? Чи можна навчитися не зациклюватися на подібних станах? Це забирає багато сил і відволікає від життя.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Марина Андріївна Листопадська
Це 100-відсоткові панічні атаки, Анна. Можете і не сумніватися. Побороти їх, звісно, можна, але ж для початку треба з'ясувати про що вони Вас повідомляють. В будь-якому випадку панічна атака - це сигнал про те, що людина щось в своєму житті робить дуже неправильно - рухається не туди. Це може стосуватися і вибору професії, і роботи, і вибору коханого, і будь якого вибору взагалі. А сигнал ігнорувати не слід. На те він і сигнал. До цих пір, Ви його або не чули, або, скоріш за все, робили вигляд, що не чуєте.
З цим треба працювати, й краще це робити зі спеціалістом-психологом.
психолог онлайн
Это еще не паническая атака! ИБО вы пишете......Я спробувала боротися з цим як з панічными атаками и приступи пройшли,по друге, я б не могла силою волі це контролювати.........Силой воли ПА, как раз и не проходит!Проблематика ПА, состоит как раз в том, что люди "пытаются" силой воли контролировать бессознательные процессы!И как правило, это в них не выходит!А ваш пример иной!!
Конечно, обладая тревожностью и мнительностью, можно постепенно довести себя до "мнимых" панических атак!
По всей видимости в вас происходит НЕЧТО иное.От чего вы начали защищаться??Здесь нужна работа с хорошим психологом.Причины могут быть глубоко и совсем не в том направлении в котором вы думаете!
психолог онлайн
Я понял!По всей вероятности "ЭТО" защищает вас от переживаний!!!Значит вы вероятно боитесь Жизни и Любви!Ведь в понятие ЖИЗНЬ, входит ВСЕ.(и разлуки и встречи, и приятное и неприятное,и посещение лора, в том числе, и конечно же переживания.Именно способность к переживанию и сопереживанию, делает нас и живыми и неповторимыми ,и более здоровыми.)
Это некое "бегство" от СЕБЯ!
Вам нужно пересмотреть свои верования и отношенческие установки к жизни, любви, Себе и Другим, и еще кое что...
Ну, так мне показалось...))))
Как только выровняете "перекос", так сразу и перестанете зацыкливаться.Ведь пытаясь "не зацыкливаться", и продолжая искать "выход"вы как раз и зацыкливаетесь, и входите глубже в свою проблему!!!Мне кажется это дорога в никуда!!!
психолог онлайн
Доброго Вам дня. Так, це панічні атаки. Вони бувають різної інтинсивності. У Вас вони не дуже сильні, тому Вам вдається їх припиняти самостійно інколи. Вони починаються переважно через якісь стреси в житті, які можна зрозуміти на детальних консультаціях. Можливо навіть у Вас страх перед чимось у житті (реальні побоювання). Справитись з таким станом можна освоївши деякі психотерапевтичні прийоми на сеансах з психотерапевтом: навчившись не боятись, розуміти і приймати панічні атаки, навчившись виявляти вчасно автоматичні і тривожні думки (як реальні так надумані) і змінювати їх, приберати, а деколи навчитись допускати їх, освоївши антистресові техніки для зменшення слабості наприклад, а також виявивши причину атак і змінивши її, або погляди свої на певні життєві ситуації які зараз стресують Вас. Всього Вам найкращого! Звертайтесь.