Прошу поради
Доброго дня! Мені 54 роки і я не знаю, що мені робити з моїм життям.. Я втратила інтерес до роботи, хоча раніше робота була мені цікава, я не маю будь якого хоббі, бо робота і була моїм хоббі ,я була зайнята і вдень, і по вечорах, і по вихідних, і ось все як відрізало. Я не знаю, чим себе зайняти, мені нічого не треба, нічого не цікаво. Вже довший час мене дістають нав’язливі думки, що щось недобре станеться з моїми рідними і я залишусь сама, це приходить вночі, вибиває зі сну, ніч – це кошмар. Я розумію, що проблема в мене в голові, що потрібно відволіктись, думати про щось інше, але як це зробити, як не давати цим думкам повертатись знову і знову? Десь місяць тому я трошки, як мені здається, перехвилювалась, причому із приємної події, але відтоді я перестала Їсти, просто не могла дивитись на їжу, за 2 тижні я схудла на 10 кг, і тільки зараз потрохи все відновлюється. Безпричинно міняється настрій, то ніби відпустило і все майже як раніше, то раптом все змінюється, глухий кут і безвихідь. Я натрапила випадково на Ваш сайт, перечитала багато різних матеріалів, це дало мені можливість зрозуміти, що це може бути хвороба, але я не впевнена.. Я ніколи раніше не хворіла так аж сильно, но мені зараз хочеться захворіти якоюсь зрозумілою фізичною хворобою, а не цим, що я відчуваю тепер. Може хтось із спеціалістів зможе дати мені пораду, що робити далі, я розумію, що краще звернутись «вживу» з такою проблемою, але в нашому невеликому містечку таких фахівців я не знайду..
Вопрос от: ; Возраст: 54

психолог онлайн
Тетяно, доброго дня!
Те, що Ви описали, пов'язано з високим рівнем внутрішньої тривоги. Причиною цьому можуть бути події, які відбувалися до цього на роботі чи вдома, обстановка у сім'ї, стан здоров'я.
Для того, щоб розібратися, можна звернутися до фахівця по скайпу. Розпочати, наприклад, з експрес-консультації. Запрошую Вас на консультацію до себе.
психолог онлайн
Здравствуйте, Татьяна!
Вы пишите о страданиях, вызванных навязчивыми мыслями . Вы потеряли сон, похудели, утратили интерес к тому, что ранее было важно для вас. Вы словно уже сейчас переживаете потерю, хотя этого нет в реальности. Все это началось после приятного события, где вы переволновались, после чего за 2 недели похудели на 10 кг. Судя по тому как отреагировал ваш организм, это событие почему-то стало сильнейшим стрессом для вас, активизировало страх одиночества. Одним советом вашу проблему не решить, стоит обратиться к психологу, если не очно, то , возможно по скайпу.
Дополнение от автора
Дякую всім, хто хоче допомогти.. Консультація по Скайпу не зовсім мені підходить, але якщо би я змогла знайти психолога в Тернополі, то краще вже спілкуватись вживу.
психолог онлайн
У Тернополі є психологи: https://upsihologa.com.ua/baza-city-19-page-1.htm Проте, прислухайтеся до себе. Якщо Вам сподобається хтось із іншого міста, то краще звертайтесь до нього по скайпу.
психолог онлайн
зверніться. ми зможемо розібратись!
психолог онлайн
Пані Тетяна.
виберіть на сайті Марію Хомів!Вважаю її хорошим спеціалістом!Працює в лікарні №2. Якщо не поможе, можете звернутись до мене!))Втрата смислу і Страх пройде. страх одинокості теж!Вам варто зрозуміти, що невроз нав"язливих думок і страхів, вимагає
все ж ретельного пропрацювання! І у великій мірі це залежить від вас.Що ви отримуєте від своєї "хвороби"?Подумайте добре!Удачі вам!