Дикий страх
Завжди було страшно починати щось нове. Але зараз мова iде про роботу. Отже для мене нiкол и не було проблемою знайти роботу, а проблемою були люди, колектив, страх перед ними. I цей страх мене пожирав завжди. Так я й ховалась в *норку*, де поменше людей , а ще краще де зовсим немаэ колективу. Закопуючи всi мрii далека назад, мрii розвиватись и рушати з мiсця.
Так от недавно знайшла кращу роботу, пройшла спивбесiду , стажування, надиво було комфортно у колективi , не було страху. Виникли деякi проблеми з оформленням тому з тиждень , чи два провела вдома в очiкуванны дзвiнка, з бажанням скорiше вийти на роботу. Сьогодны цей дзвiнок пролунав... мене зновву охопив дикий страх, я боюсь туди iти, боюсь iх, боюсь нових образ, боюсь що i тут мене будуть ображати ,а я знову мовчки ковтати цi приниження. Хоча чому? Чому? я ж з всiма людьми познайомилась , вони хороши, менi з ними було комфортно, я ж так чекала цього дзвiнка. Вiн як рушiйна сила, що штовхнула нарештi мене з мiсця, на якому я так засидiлась. Це ж поштовх до розвитку особистостi. Як подолати цей страх? ?
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Марина Андріївна Листопадська
Здравствуйте, Ирина.
Я думаю, Вы уже неоднократно слышали, что чтобы побороть страх, нужно заглянуть ему в глаза, В Вашем случае, это означает, что нужно разобраться с тем, почему Вас обижали, кто и зачем.
Очень важно разобрать все ситуации где Вас обижали, ущемляли, как-то третировали, чтобы Вы понимали почему так происходило и могли избегать таких ситуаций.
Я бы очень рекомендовала Вам обратиться к психологу на личные консультации, т.к. это очень эмоциональные темы и важно физическое присутствие психолога, его поддержка, объективная оценка и т.д.
психолог онлайн
Здравствуйте, Ірина. згодна з колегою: для того, щоб чогось позбутись важливо знайти причину того, чому так відбувається... на жаль, самостійно, це не завжди вдається, тому психолог тут може супроводжувати і допомагати.
Крім того, рекомендую Вам книгу С. Джефферс "Бійся, але дій", гадаю, що там зможете знайти багато чого. Успіху Вам!
психолог онлайн
вы прошли стажировку и все было хорошо!Потому можете продолжать бояться!Бойтесь каждую новую минуту, час, сутки, недели месяцы, а САМИ ПРОДОЛЖАЙТЕ ИДТИ И ВЫХОДИТЬ НА РАБОТУ, и радовать людей своим присутствием и радоваться их присутствию!
А с проблемой страха, как только заработаете первые деньги, немедленно обратитесь к психологу. ПЕРЕДАЙТЕ ТАКЖЕ ПРИВЕТ (,от меня и коллег из сайта)вашему "многоуважаемому дикому
страху"просто так, без всяких на это причин!!!)))
Вы очень молоды, мы вас понимаем и любим.В вас все получится!!!!))))Удачи!
психолог онлайн
Доброго дня, Ірино!
Ви боїтесь образ, що зроблять боляче, що треба терпіти, тому що саме такий досвід Ви мали у дитинстві. Тепер Вам здається, що так будуть робити інші люди. Згодна із колегами і також рекомендую звернутися до психолога, оскільки самостійно знайти психологічні травми, що призвели до такого страху, фактично неможливо.
Поки що, кожен раз, коли виникає страх, думайте про те, що він ілюзорний, відділяйте його від себе в уяві, не давайте володіти йому Вами.
психолог онлайн
Ирина,человеческий страх маркирует внутренние переживания,предостерегает от необдуманных поступков,часто спасает от импульсивных решений,также определяет вступление в зону неизвестного.Боятся изменений в жизни-это нормально,то что присуще для мыслящего человека.Все первые пройденные этапы смены привычного уклада:поиск новой интересной работы,пройденное собеседование и даже стажировка являются большим шагом в сторону личностного развития,если в дальнейшем страх начинает не помогать,а препятствовать общению с людьми и движению,возможно стоит обратится за консультацией к психологу,работающему с когнитивно-бихэвиоральной терапией,чтобы иметь инструменты для преодоления страха.