Як розібратися в стосунках?
Доброго дня. Мені 19 років. В мене є дуже хороший друг, саме друг як я думаю. Ми спілкуємося кожний день по телефону по 2-3 години, бачимося кожний день ( навчаємось разом). Коли ми в колі інших друзів він веде себе зовсім не так як на одинці. Хоча він дає зрозуміти мені при друзях, наприклад, коли він ревнує, або коли хоче взнати хто мені пише ще. Правда в нас такі відносини, які вже трохи більше чим друзі, сидимо разом, його рука завжди у мене на нозі, гуляти йдемо за ручку. Розмовляти можемо на будь яку тему, правда інтим він не зачіпає, можливо через те, що я цнотлива ( хоча я про це йому не розповідала, тут лише мої здогадки). Інколи в жарт ми можемо розмовляти і про весілля наше і про хрестини малюки. Хоча здається це все начебто і серйозно. Він часто говорить мені, такі фрази як, Приїдеш до мене мама навчить, або Ти будеш на кухні а я працювати. До поцілунків діло не доходило, а все тому що, слава в нього як не в дуже хорошого хлопця, як то кажуть, бабнік. І мене це трохи насторожує, він сам завжди каже що Ти не така як я, ти чемна дівчинка. І от я вже так запуталась у всьому, і не знаю що між нами. Бо був випадок коли моя подруга випадково в нього запитала що між нами, а він просто сказав Нічого, просто друзі просто одногрупники. Не знаю як у всьому розібратися.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Здравствуйте, Helena.
А чого б Вам хотілось, стосунків?
А Вам він що говорить?
Дополнение от автора
Я не знаю чи хочу стосунків. Тому що є страх, що він просто мене використає і знайде собі нову "чемну дівчинку". Так як зараз також тривати не може, тому що і я не можу почати спілкуватися з якимись іншими хлопцями, бо знаю що йому це не подобаєть, так само і він, він також знає, що я можу ревнувати. Ми начебто і пара, а начебто і ні.
Мені на рахунок стосунків він нічого не говорив прямо, хоча деякі натяки такі випадкові я помічала. Думаю що справа в мені, як будто я боюся відносин, можливо через те що не хочу йому не сподобатися, бо в нього було багато дівчат, а вмене ніякого досвіду і цим самим його відштовхую
психолог онлайн
Прежде чем поделиться какими-то размышлениями, хочется задать немножко грубый вопрос: а в чем неправда ваших отношений ? А в чем правда ваших отношений ?
Заметьте, на сколько бережен с вами ваш партнер: он не оглашает в социуме (кругу друзей ) простой фразы - ЭТО МОЯ ЖЕНЩИНА ! Чувствителен и бережен ? ДА! Чувствует, что вы не готовы, а может и сам не готов.
А в чем развитие вашей пары - ТРИ ГОДА прогулки за ручку и сидение рядом на занятиях (его рука на вашей ноге ) И . . . ? Пара которая не развивается - ОБРЕЧЕНА !
А делитесь ли вы своими чувствами, в том числе страхами со своим партнером ? Ну скажем если бы вы поделились с ним: я боюсь строить семью с тобой, потому что боюсь, что ты меня бросишь. Думаю ту нашлись бы у него важные слова для вас, которые помогли бы вас справиться со страхом. В конце концов, сам факт, что три года он с вами - это важное сообщение - ты для меня лучшая и я буду с тобой.
Ну и так далее.
Понятно, что это только ваша картинка о ваших отношениях, но все же остается ощущение, что какая-то правда между вами не звучит. И это грустно.
Подумайте о развитии пары. Ну или найдите правдивый ответ, почему вам хочется ( сохраняя цнотливість) потерять его ? Не будет ли это подтверждать какую то глубинную идею - "ну вот, и этот ушел, я же говорила, что все мужики сво . . .
психолог онлайн
Helenа, Вам важливо розібратись спочатку в собі і зрозуміти чого Ви хочете.
На початку будування відносин часто здається "Ну як я можу в нього це запитати?", але ми люди і можемо говорити про свої почуття, для прикладу "Коли ти робиш ось так..., я відчуваю..."
Що батьки Вам говорять про стосунки хлопця і дівчини?
Дополнение от автора
Доброго вечору Олександре. Нашій псевдо парі, не має 3 роки. Так тісно здружились ми буквально пів року тому. До цього в нього було інше коло друзів і дівчина. потім він з нею розстався. і тільки тоді зав'язалося наше спілкування і все заходить ото далі і далі. але от є така грань яку ні я ні він не переходить, ні я ні він не говоримо чомусь про свої почуття.
Дополнение от автора
Марино з батьками, розмови про стосунки навіть не було. здається от все нормально, нормальна сім'я. але батьки ніколи не розмовляли зі мною про відносини. Зараз навіть і страшно розповідати їм шось, бо яне звикла до такого, думаю що вони можуть не зрозуміти
психолог онлайн
Які стосунки у батьків? Що мама говорить зазвичай про батька, чоловіків взагалі?
Як гадаєте, що може допомогти Вам розібратись у стосунках? Чому Ви можете вирішити цю ситуацію?
Дополнение от автора
Стосунки у батьків нормальні. сварки звісно є, але то дрібниці. Про тата нічого поганого вона не говорить. або просто в собі тримає, бо бабуся ( татова мама) розповідала моїй мамі, що тато одружився з нею так бігом( вони одружились через місяць після знайомстава) тому що йому зрадила його дівчина, і він так хотів помститися. Мама це знає, але каже що то все в минулому, зараз все нормально. Що мені може допомогти, це мабуть просто розмова один на один. Просто поговорити про те , що відбувається між нами і як далі буде
психолог онлайн
Марина Андріївна Листопадська
Один на один - ви маєте на увазі з хлопцем чи терапевтом ?
Як що з фахівцем, то вибирайте. Ми раді будемо допомогти. Я так точно.
психолог онлайн
Helena, успіху Вам, якщо необхідна підтримка - звертайтесь!