Дiти
Здраствуйте! Моi'й сестрi 4 роки,я побачила,що вона цiлуе своi'х подруг в губи,мене це непокоi'ть,я пояснювала i'i',що так робити не можна,але вона продовжуе це робити.Вона може стати не традицiйноi' орiентацii'?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Ее поведение совершенно нормально, а вот твое - нет. У ребенка сексуальность недеференцирована, т.е. не направлена на сексуальный объект. Дети вообще не делят поведение на сексуальное и нет. Т.е. она просто целуется. Скорее всего, копируя чье-то поведение. А вот ты малышке все популярно объясняешь своей реакцией. Она по твоей реакции чувствует, что делает что-то запретное и плохое, когда целуется с девочками. Она может и не поймет, что в этом плохого, но запомнит твою реакцию. Т.е. при нормальном ее поведении, именно ты создаешь почву для возможных сексуальных комплексов и отклонений. Для начала определись сама, почему ты делишь секс на хороший и плохой, и почему считаешь, что это правильно.
психолог онлайн
Все нормально, не турбуйтесь. Час від часу діти як папуги, повторюють все що побачили та почули.
Згадайте себе в її віці.
Дивує чому ви так бурхливо реагуєте та робите такі далекоглядні висновки про орієнтацію. Як по вашому, звідки взагалі виникає та чи інша сексуальна оріентація?
Дополнение от автора
В людини е iнстинкти.Але неправильне виховання(одягання або виховання не вiдповiдно до статi),душевнi травми i почуття до особи.Я вважаю,що секс. орiентацiя формуеться до 5 рокiв
психолог онлайн
Насправдi дотепер достойменно невiдомо походження той чи iншоi орiэнтацii. Спробуйте в пошуку задати "формування сексуальноi орiэнтацii" i переконаэтесь самi. Тобто все що ви перелiчили може посприяти формуванню гомосексуальноi орiэнтацii, а може i нi- людина стаэ гомосексуальною i при вiдсутностi "неправильного виховання", травм та iншого.
Я б замислилась, а чому ви вiдчуваэте себе вiдповiдальною за сексуальнiсть молодшоi сестри та взгалаi як ви вiдноситесь до людей нетрадицiйноi орiэнтацii.
Дополнение от автора
Дякую.Я знайшла вiдповiдь на запитання.Ви допомогли
психолог онлайн
Прошу. Звертайтесь в разi необхiдностi.