батько майже не приймає участі у житті своєї дитини
Одна після розлучення виховую сина, якому 12 років. Це на стільки складно, що іноді просто стає страшно, але іншого вибору немає. Немає від кого чекати хоч якоїсь підтримки - перш за все це матеріальні проблеми. Батько дитини приділяє йому дуже мало часу, хоча живе з новою дружиною за 10 хвилин пішки. Рідко приходить і дзвонить. Хлопчик дуже хоче батьківської уваги, а він навіть не цікавиться як святкуватимемо дитячий день народження, де дитина відпочивала, але ж це його єдиний син. Маю багато знайомих, які давно розлучилися, але приймають участь у житті дитини і цікавляться нею. Якою має бути моя поведінка у цьому випадку? Просто жити своїм життям, але ж у дитини крім мене ще і батько є.
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Марина Андріївна Листопадська
Здравствуйте.
>>>Хлопчик дуже хоче батьківської уваги
Вы его отцу об этом говорили? Какие были договоренности по поводу ребенка, когда вы расставались?
Дополнение от автора
Так, казала, неодноразово запитувала - коли прийдеш до дитини, коли забереш дитину на прогулянку, але це буває дуже рідко, дитині хотілося б частіше. А при розлученні домовлялися, що я не перешкоджатиму спілкуванню і зустрічам батька з дитиною, а вийшло все навпаки, що він сам знаходить час для цього зовсім рідко. Йому просто байдуже. Хочу його байдужість змінити на інше ставлення, бо так не має бути
психолог онлайн
Марина Андріївна Листопадська
>>>Так, казала, неодноразово запитувала - коли прийдеш до дитини
Нет, смотрите фразы "коли прийдеш до дитини" и "Хлопчик дуже хоче батьківської уваги" - разные и по смыслу и по звучанию.
Вам важно выяснить что ему мешает видеться с сыном: то ли ему не интересно и ему все-равно как живет его ребенок, то ли он не хочет контактировать с Вами, то ли у него конфликты на этой почве с новой женой- это все разные причины и в зависимости от этого Вам нужно выстраивать линию своего поведения, но самое главное это понимать почему он не проявляет внимания к ребенку, а это можно узнать только у него.
>>>при розлученні домовлялися, що я не перешкоджатиму спілкуванню
А он говорил, что захочет с ним видеться? Или Вы так решили что он захочет, а Вы не будете препятствовать?
И как происходят их встречи?
Дополнение от автора
Так, зі мною не хоче контактувати, якщо приходить - забирає дитину, йдуть гуляють недовго. Або дитина виходить до нього. Я казала, що 1-2 раз на місяць - цього не достатньо, якщо є можливість частіше. Його відповідь - що ти від мене хочеш ? або - розмову закінчено, або якщо по телефону - просто вимикається. Я вже навіть просила щоб мене у відрядження відіслали з роботи на велику відстань, щоб дитина 2 дні побула з батьком. Тоді він забирав сина до себе і був з ним і новою дружиною, але мабуть 2 дні - це мало, щоб зблизитися.
психолог онлайн
Марина Андріївна Листопадська
Ну смотрите, он не хочет с Вами контактировать, но Вы тем-менее очень активно проявляетесь в этих отношениях, что мешает Вам отойти и отдать возможность находить контакт им самим, а именно Вашему сыну и его отцу.
Вашему ребенку 12 лет, он достаточно взрослый мальчик, может позвонить отцу и сказать, что хочет с ним поговорить/прогуляться/попить чай, зачем в этих отношения Вы? Как складывается Ваша личная жизнь? Есть ли у Вас подруги/интересы/личное времяпровождение?
Складывается такое впечатление, что Вы через сына ищете контакт с его отцом, это может быть еще одной причиной для него "держаться подальше".
Дополнение от автора
особисте життя у мене не складається поки що, але я достатньо зайнята - ходжу на роботу, є подруги. Мабуть я дійсно шукаю контакт з його батьком, хочеться щоб мені було на кого розраховувати хоча б в питаннях, які стосуються дитини. Хочеться розділити відповідальність за дитину, питання і проблеми з його батьком. Спробую знову відійти в сторону, уже намагалася, але більше, ніж на 2 тижні мене не вистачає.
психолог онлайн
Я бы рекомендовала Вам обратиться на личные консультации к психологу, даже если Вы не готовы к глубинной работе, он сможет Вас поддержать в вопросе дистанции, Вы сможете научиться давать ребенку больше свободы в его отношениях и поможет научить сына эти отношения развивать.
психолог онлайн
ВЫ СПРАШИВАЕТЕ каким должно быть ваше поведение?
Все зависит от того, что вы хотите достичь своим поведением!
а это не решается в переписке! Нужна консультативная работа! Обратитесь к специалисту по своему выыбору!Ваши проблемы решаемы!