Страх перед майбутнім...
Доброго вечора)
Я переходжу в 11-ий клас, потрібно готуватися до ЗНО...Але, в той час, як інші будуть готуватися з репетиторами, я буду сама...Просто для репетиторів потрібні гроші, яких моя сім*я на даний час немає...Мені лячно, якщо я складу ЗНО погано, то не зможу поступити на державний..І тоді я взагалі не знаю, що робити...З кожним днем я все більше, і більше, переживаю за це..Та й взагалі, в 11-му класі багато витрат...Порадьте будь ласка, як перебороти цей страх...Дякую!
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Светлана Сергеевна Правдина
Добрий день Елія!
Дорога Елія! В світі є багато варіантів, як закінчити Вуз. Це можна навіть заочно зробити, працюючи. Прикладайте ті зусилля, які можете, а все решта якось складеться. Схема школа, потім вуз, не завжди спрацевує, бо багато випускників потім не можуть знайти роботу. Секрет успішності дорослої людини закючається в тому, що вона обере собі справу до душі в відповідності зі своїми здібностями. Тоді до неї прийде успіх і гроші будуть, коли вона буде займатися улюбленою справою. Якщо шлях до Вашої улюбленої справи лежить через вуз, то Ви обов,язково туди поступите.
Прикладайте всі зусилля, які можете і довіртесь життю і все буде добре.
З повагою Резнік Галина!
психолог онлайн
Здрастуйте, Елія!
Репетитор - це добре, але можна погано скласти ЗНО навіть маючи хорошого репетитора! Тут справа у бажанні і силі волі, напевно!
Чим більше Ви переживаєте - тим більше енергії йде на ці переживання і страхи, і тим менше у Вас її лишається для реалізації задуманого. Тому "бійтесь, але дійте"! Рекомендую Вам книгу С. Джефферс "Бойся, но действуй" - думаю, що вона дасть Вам мотивації і сили. Ще є варіант звернутись до психолога у Вашому місті або хочаб до шкільного психолога! Якщо є необхідність - буду рада Вам допомогти!
психолог онлайн
Светлана Сергеевна Правдина
Добрий день, Елія! Ви стоїте на порозі нового етапу і важливих змін в житті. Я не знаю жодної людини, яка б не хвилювалася в такій ситуації. Хвилювання в подібному випадку цілком виправдано і навіть необхідно для мобілізації ресурсів. Я хочу підтримати Вас і сказати: Я вірю, що Ви впораєтеся! Крім того, Ви можете поговорити з кимось із близьких про свої тривоги. Підтримка може бути різною, не обов'язково грошима і репетитором. Удачі вам!
психолог онлайн
Здравствуйте, Елія!
Понимаю ваши переживания. Впереди что-то новое и неизвестное, а сейчас свое и привычное, и это нормально, что вас волнуют такие вопросы.
Постарайтесь переключиться с переживания на задачи и на то, что вам нужно сделать сейчас (максимально самостоятельно подготовиться к ЗНО, выбрать ВУЗ в который бы Вам хотелось), а вопросы финансов и растрат пусть пока будут вопросами ваших родителей.
Вы сейчас стоите на новом и прекрасном этапе жизни и я верю, что у Вас все получиться!
С ув. Светлана
консультация психолога
Що означає "Буду сама"?
психолог онлайн
Доброго дня, Елія! Відчувати страх у Вашому життєвому періоді цілком нормально. Саме цей страх допоможе Вам краще підготуватися. Репетитори - не гарантія успіху. У Вас є шкільні вчителі, з якими Ви можете порадитися як краще готуватися та вивчати матеріал самостійно. Не треба переборювати свій страх. Бійтеся і вивчайте.
Звісно, не хочется замислюватися про інші варіанти розвитку подій. Але раптом, якщо не вдасться вступити до держбюджету, Ви зможете влаштуватися на роботу та спробувати вступити наступного року. Успіхів! Вам усе вдасться!
Дополнение от автора
Всім дуже дякую за відповіді)
А "Буду сама" означає, що готуватися буду без допомоги репетиторів...