Злость. тревога. отчаяние
Доброго дня!
Мені 20 років. Я студентка 4 курсу.
І все ніби то і було завжди нормально, але зараз я відчуваю себе вкрай виснаженою і дратівливою. Приблизно 3 місяці. У мене є хлопець. Все завжди було нормально. А зараз відносини так собі, я не відчуваю себе потрібною. Чіпляюся, що мало часу мені дає. Влаштовую сварки постійно. Хоча якщо задуматися він дійсно нормальний і старається для мене.
У мене є сестра і мені починає здаватися, що батьки її люблять дужче чим мене, а вона любить свого чоловіка дужче чим мене.
Мені здається що всі кращі від мене в чомусь. Що я жирна, негарна, не вмію одягатися і т д. хоча насправді якщо у мене нормальна вага і т п.
Мені здається що у мене нема друзів і ніхто мене не любить. Що я ні для кого не стою на першому місті. Я стараюся у всьому буть кращою, хоча розумію, що це неправильно.
Я заздрю що хтось кращий чим я.
Я завжди намагаюся робити все краще за інших, а потім розумію, що це не те чого я хотіла.
І зараз я вкрай виснажена. Я не вмію відпочивати. Я одразу починаю думати, що те не так і те не так.
Мені часто хочеться заплакати
Такого дійсно раніше не було. Я була життєрадісна і знала чого я хочу.
Не знаю що зі мною сталося.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Ирина Владимировна Левандовская
Алісо, доброго дня.
А що трапилось 3 місяці тому?
Те, що Ви описуєте дійсно схоже на результати виснаження або якоїсь травматичної ситуації. Так, нібито Ви знаходитесь в емоційному дефіциті та прагнете отримати якомога більше любові та уваги. І навіть якщо знаходите, цього тепла недостатньо.
По-перше, подивіться, чи маєте Ви достатньо часу та простору для відпочинку та уваги сама до себе. Чи чуєте, чтого хочете, чи даєте собі це, або змушуєте робити, що маєте?
По-друге, такі ефекти можуть бути, якщо Ви вимушені робити те, що Вам не хочеться - працювати там, де не відчуваєте бажання, спілкуватися з людьми, які Вам не близькі. Тобто жити те життя, яке Ви не обираєте.
Такі ситуації добре пропрацьовуються з психологом, якщо маєте бажання, буду рада з Вами попрацювати у скайпі або особисто.