"Крадуть" кохану людину!
Доброго дня!
Звертаюся до вас за порадою. Справа в тому, що мені дуже подобається дівчина, ми у добрих відносинах, але вона ще не знає про мої почуття. Я знайомий з нею значно меншу кількість часу, ніж мій конкурент, про прагнення якого я дізнався зовсім недавно. Вона проводить набагато більше часу з ним, ніж зі мною не дивлячись на те, що у неї й так дуже завантажений графік. Я просто любив її по-тихому, але як тільки я дізнався про конкуренцію, мене як струмом вдарило! Я хотів не поспішати, не злякати її своїми активними діями (хоча я давав знати, що мені з нею добре), але в таких умовах я не знаю як діяти. Якщо швидко зізнаюся, це буде якось неприродньо і виглядатиме як "ну все, я перший завоював цю фортецю!" Але річ в тому, що я хотів би також взнати, що вона відчуває до мене. Її думка в цій ситуації є найважливішою і я не хотів би силою змушувати до якихось відносин. Мені страшно втрачати її, мені здається що це саме ВОНА. На побаченні з нею (коли я був з нею сам-на-сам) був тільки раз, при прощанні завжди цілую її в щоку. Схоже, їй подобається. Але все одно я замало приділяю їй часу, бо активно зайнятий здобуттям освіти і це забирає у мене насправді дуже багато часу, коли у той же час я міг би проводити час із нею (хоч у неї теж складненький графік).
Також у мене всередині є якийсь ступор, коли хтось претендує на мою річ, місце, посаду і, як у цьому випадку, людину. Хочеться віддати все. Я не вмію адекватно поводитися в умовах конкуренції. Я забуваю про самого себе, що є ще Я, у якого теж є бажання, сподівання та надії, які хочеться втілити в життя. Натомість, я віддаю все за безцінь будь-кому, "аби мене не чіпали". Завжди боявся агресії з боку когось, хто потенційно міг заволодіти річчю, яка впринципі по правах рівно належить і мені, і моєму конкуренту [предметне пояснення, чому я завжди стою у громадському транспорті чи ніколи не з'їдаю останнього печива з пачки і якщо роблю щось таке, то почуваюся дискомфортно].
Зараз я дуже зацікавлений (м'яко кажучи) у збереженні стосунків з нею, хоч би якими неглибокими вони б були зараз і моє ставлення до конкуренції не дає мені правильно боротися за її серце (хоча всередині я розумію, що все залежить від неї самої).
Вопрос от: ; Возраст: 18
Дополнение от автора
Отже, головні питання:
1. Чому я неправильно сприймаю і реагую на конкуренцію?
2. Що по-справжньому означає "боротися за серце", якщо враховувати, що ми зараз не живемо в часи лицарства?
3. На якому етапі знайомства варто безпосередньо показувати свої наміри щодо дівчини, давши їй зрозуміти, що я налаштований серйозно?

психолог онлайн
Почему-то хочется начать с ответа на третий (главный) вопрос.
Чувства не бывают серьезные или несерьезные. Они есть, они случаются. И не важно на сколько серьезно вы настроены, важно говорить девушке о своих чувствах Даже если вы пока не знаете ее отношения к вам. Это то, что может в пол секунды или минуты выиграть конкуренцию.
Озвученные чувства не дают обязательств. Если вы скажете, что глядя в ее красивые глаза у вас появляется и смущение и нежность, это не значит, что вам нужно бежать в ЗАГС.
Что касается конкуренции, то вы ее правильно воспринимаете. В ней всегда непросто, даже можно сказать страшно. И выбор за вами - ввязываться в нее или нет. Можете поверить или нет, но как по мне, то лучше 5 раз проиграть конкуренцию, НО ВВЯЗАТЬСЯ в нее, чем один раз отказаться от столкновения, а потом пять долгих лет сожалеть, что отказался.
В мужском мире половину (примерно) отношений строятся на конкуренции. И там нужны острые зубы, цепкие руки и крепкие . . . ну эти . . .
Жаль, что отец похоже не передал вам важные знания про эту самую конкуренцию, тогда придется учиться самому. Добро пожаловать во взрослый мужской мир.
Ну а что касается завоевывания сердца, то тут я думаю, нет каких-то правил, рекомендаций. Эти милые, чудные, очаровательные создания НА СТОЛЬКО РАЗНЫЕ ! ! ! Пожалуй важно уметь слышать свое сердце, оно не обманет вас и подскажет как быть дальше.
Дерзайте.
Дополнение от автора
Ну, гаразд, я вв'язався в конкуренцію, але результат таки залежить від її почуттів. Отже, контактувати потрібно з нею.
То як, все ж, давати знати про свої почуття? Я повинен їй прямо про це казати?
І ще я трохи не зрозумів про "Озвученные чувства не дают обязательств". Якщо немає ніякої гарантії, що я не підтверджую слова ділом, то це якесь пустослів'я виходить)
Дякую вам за відповідь, я щось нове почерпнув для себе.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Единственное правильное решение, на мой взгляд, это открыто поговорить с девушкой о своих чувствах. Пока вы этого не сделаете, вы так и будете гадать- любит или не любит... А , может, из-за отсутствия с вашей стороны активных действий она и начала встречаться с другим?
А если после разговора с вами она откажет, то вы наверняка будете знать, что это не ваша "половинка" и не будете забивать себе голову лишними переживаниями. Так что действуйте и удачи вам!
психолог онлайн
Це дивно, чому ви наполягаєте на тому, що все залежить від її почуттів. Відносини залежать від двох. Це як аплодисменти, однією рукою ви ніяк не поаплодуєте.
Для того, щоб був якийсь результат - потрібно хоть щось робити, а не чекати, пока дівчина вирішить. Може після виграшу конкуренціїї вона і не буде з вами, але ви будете впевнені, що те, що мали робити - зробили.
Стосовно непорозуміння: якщо ви кажете своїй дівчині: " я тебе кохаю", то це означає що в вашій душі є такі почуття. І це не означає, що ви завтра зранку підете одружуватись. Я це мав на увазі.
А якщо ви прийняли рішення бути з нею довгі роки, то ви пропонуєте: давай одружимось. І тоді свої слова треба підтвердити діями: купуєте обручку, вибираєте день, з"ясовуєте обставини, . . .