Не можу за себе постояти, стала тряпкою, боюсь життя і людей
Від частих сварок батьків, та від криків батька на мене я закрилась в собі... на яку роботу я б не пішла я довго не затримуюсь... Мені 21 але я боюсь жити....Була в Польщі на роботі але ж люди тепер страшні, а я не вмію за себе постояти.....друзів немаю, відносин з хлопцями не хочу мати...підкажіть як змінитися, як відкритися хоч для самої себе..я незнаю що мені робити((
я боюсь світу , людей((
Вопрос от: ; Возраст: 21
Дополнение от автора
ще дуже комплексую. боюсь що можу не виконати якусь роботу

психолог онлайн
Валерия Вячеславовна Тайз
Почни з чогось невеликого. Знайди те, що тебе радує.
психолог онлайн
По- немногу твори свое пространство, где безопасно, уютно. Например, удаленность от родителей в недоступном месте(летняя кухня, чердак, сад, если нет возможности закрыться в своей комнате), где бы ты могла рисовать, думать, читать, искать себя. Помогла бы работа в другой семье, в другом городе, но с осторожностью выбирать семью, бери ту работу, что привычна для тебя и дома. Не отчаивайся, кризисы проходят, а жизнь может быть прекрасной и радостной!
психолог онлайн
Здравствуйте. Вы молодец, что не остаетесь одна со своими переживаниями. Этап взросления, "вылета из гнезда" родительской семьи сложен. Получится? смогу ли? страшно или больше все же интересно? Отношения они какие бывают? Могу ли я доверять? Смогу ли себя защитить? Чего я вообще хочу от жизни? - Вопросов так много, а внутреннего спокойствия, уверенности может не хватать, увы. Выбирайте специалиста и поработайте со своими переживаниями, сейчас это очень важно для вас, чтоб не начать прятаться от жизни и не доверять всем. Удачи. С Уважением, Елена.
психолог онлайн
Доброго дня,
Перш за все, щоб відкритися, перестати боятися, потрібно створити умови, в яких це буде можливим. Звичайно, живучи в постійних сімейних конфліктах і напруженій атмосфері єдиний спосіб - закритися, що захистити себе, так діє будь-яка здорова психіка.
Тому - віднайдіть заняття, що Вам до душі і почніть ним займатися. Послухайте себе, чого хочеться Вам, і дозвольте собі це. Бо Ви пишете, чого Вам не вистачає і не хочеться, але варто поставити собі протилежне питання - що в моєму житті має бути, щоб я почувалася краще?
Справді ефективно було б опрацювати з психологом переживання сімейних негараздів, щоб не тягнути за собою у самостійне доросле життя помилки батьків та образи на них, а змалювати такий варіант розвитку свого шляху, якого хочеться Вам.
З повагою,
Ірина