Здається Розлюбила хлопця
Добрий день! Мені 16 років а моєму хлопцю 22. Ми зустрічаємося більше 9 місяців. Спочатку все було як у казці. Ми любили один одного романтика, переший секс. Я знайома з його родиною. Впевнена що він націлений на серйозні стосунки. Але на даний момент мені здається що я його Розлюбила. Але повірити в це не можу. Він дуже сильно мене кохає і я це бачу по його діях і словах. Не знаю через що це могло статися. Останнім часом ми сварилися. Перший раз через те, що я поїхала за кордон на курси і там спілкувалася з хлопцями і вони просто сиділи у мене в кімнаті. Але ж вони приходили не до мене одної. А до своїх подруг які жили зі мною. Я йому про це збрехала і ми через це посварилися. Дойшло до того, що він сказав що я йому зрадила хоча того не було. І сказав що ми розходимося. Але я вибачилася і ми знову разом. Потім я пішла з однокласниками на 1 вересня у ресторан звісно там була дискотека. Ми домовилася що забере мене в 9 год але пізніше я сказала що ще хочу побути до 10. Він приїхав швидше і побачив ,на його думку , хлопця який терося об мене коли я танцювала. І сказав що я була п 'яна. Посадив мене в машину, шарпав мене і якими тільки словами не називав. Сказав що не хоче мене таку терпіти і що ми розходимося. Я вибачилася і знову ми зустрічаємося. Але останнім часом мені все не так. Я просто не відчуваю тих почуттів що раніше. Можливо лишилася якась крапля любові. Але я не знаю я у всьому заплуталася. Коли я з ним мені добре. А коли без нього то думаю що знов щось не так, що Розлюбила його. Підсвідомо я хочу його звинуватити. Бо я також натерпілася тих розборок і всяких поганих слів про мене. Але він так любить мене, що я не хочу з ним розходиться. Не хочу робити йому боляче. Одним словом я заплуталась. Я не вірю в те, що могло так статись. Адже він для мене був усе. Я уявляла нашу сім'ю. Хоча ніколи не робила цього з ніяким іншим. Я справді вперше покохала. Допоможіть мені будь ласка з цим усім розібратися.
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Ирина Владимировна Левандовская
Алина Владимировна Даниленко
Марина Андріївна Листопадська
Здравствуйте! Мне кажется, вы принимаете желаемое за действительное. Поведение Вашего молодого человека скорее говорит о сильной ревности и желании Вас контролировать, чем о любви. А тот эпизод насилия , который Вы описали - это уже серьезный повод задуматься, что будет Вас ожидать в семейной жизни с таким партнером. Скорее всего, тоже самое: ревность, желание контролировать и насилие. И даже, если Вы действительно флиртовали , имеет ли право мужчина "шарпать и обзывать последними словами"? Вы хотите для себя таких отношений ? Хотите, чтобы Ваши дети росли в семье, где папа бьет и обзывает маму?
Вы хотели любви и сказки, а сейчас Вы встретились с реальностью. Увы, она далека от сказки.
психолог онлайн
9 месяцев вас ни к чему не обязывают. Это то время, которое вы посвятили общению, узнаванию, глубокому знакомству. Получили информацию, о том, как развиваются ваши отношения при различных стандартных и нестандартных ситуациях. Заметили, что вас не устраивает. Отдалились. Возможно задавали себе вопрос, о том хотите ли вы таких отношений на всю жизнь,
Смотрите, какой механизм вы описываете: в важные, радостные для вас моменты, когда вы находитесь во внешнем окружении, ваш молодой человек становится агрессивным и оскорбляющим, а вы извиняетесь. Заметьте, не говорите, стоп, не говорите, а что с вами так нельзя, а извиняетесь. И заходите на следующий круг. Здесь возникает много вопросов, ответы на которые вы сможете найти при работе с психологом.
Дополнение от автора
Ви хочете сказати що сварки призвели до того, що я його більше не люблю? Якщо так то як мені з ним розійтися? Адже зараз він дуже добре до мене відноситься. Він переживає за мене, говорить багато ласкавих слів. Чи можливо відновити мою любов якщо є його?
психолог онлайн
Ссоры это только маркер отношений. Сигнал, о том, что что-то в отношениях работает криво. Разобраться что именно, почему так, а не иначе и как может быть по-другому в таком формате не получится.
В личной терапии я бы предложила вам начать исследование с "...
Бо я також натерпілася тих розборок і всяких поганих слів про мене. Але він так любить мене, що я не хочу з ним розходиться. Не хочу робити йому боляче...". В этом месте возникает много предположений и уточняющих вопросов.
Например, можно ли трактовать это как ваше предпочтение "терпеть боль" лишь бы не "причинять боль"?
консультация психолога
На мою думку вам варто розділити ваші почуття до вашого хлопця, його почуття та його поведінку (як на мій поглад = то поведінка його неадекватна).
ВИ вільна людина, нікому ничого не винні. На якій підставі він оголосив вас своєю річчю? Вам вирішувати розстатися з хлопцем чи ні. Ви вільна обирати. Дайте собі свободу, якщо свободи не було у вас в родині батьків ваших, ви у віці 13-16 років війшли у підліткову кризу та у цей період відбувається підлітковий бунт. Це - дорослішання. Як вам самій не поучиться відчути свободу та жити вільно, найміть психолога - психолог допоможе. Інакше може статися, ви притягнете у ваше життя точно такого іншого хлопця
Дополнение от автора
Чи можу я знову закохатися в нього? Якщо так то від кого це залежить від нас обох? Що мені робити в цій ситуації, якщо я хочу знову в нього закохатися?
консультация психолога
Чи закозуватись вам— вирiшувати вам. Спитайте сеьюбе — закохатися вам в нього для чого?
психолог онлайн
Ви питаєте «Чи можу я знову закохатися в нього?». Для того, щоб не зробити боляче вашому хлопцю? Але, щоб зберегти добрі відносини, необхідно не намагатися вести себе так, як він від вас чекає, відгадуючи його бажання, а бути собою, поводитись в гармонії із своїм внутрішнім світом. Бути гармонійною – вам заважають ваші думки, які повністю і до кінця визначають те, що з вами відбувається у зовнішньому світі. Попрацюйте з ними. Тільки тоді ви будете цікаві і цінні для оточуючих, будите відчувати себе вільною і щасливою!