Как жить эту жизнь?
Я навіть не знаю що написати.... все що можу сказати, я не вмію спілкуватись, жити в соціумі, скоріш за все мені це непреємно, я відчуваю себе некомфортно. За 6 років університету я обзавівся 1 другом, і 29 знайомих, саме та кількість студентів яка є в моїй групі. Коли хтось розповідає скільки в нього друзів, скільки знайомих подруг, мене це просто починає злити, я не можу зрозуміти чому одноим легко найти друзів, а іншому ні. Дівчата це взагалі окрема мова. Мені легше поїхати на війну чим заговорити з дівчиною. Чому ? Я не знаю. Якщо все таки вдається заговорити з кимось, це бесіда в одну сторону. Я можу тільки підугукати, або піддакувати. Та зрештою у спілкуванні з хлопцями те ж сами. Якщо у мене симпатія до дівчини, то це розмова 1 хвилини, після чого мені хочеться віддубасити себе. Зазвичай після такого я цілий день проведу "в собі".
Але інколи, після застілля,особливо потужного, я можу стати цікавим співрозмовником. Ось така проблема... 23 роки, все шо я маю це багаж комплексів.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Добрий день!
В Вашому віці такими комплексами страждає багото молодих людей. Коли ви після алкоголю, то комплекст трохи відступають. Мати одного хорошого друга і 29 знайомих - це вже багато.
Подолати комплекс Вам допоможе психолог жінлчої статі за декілька консультацій.
Підходячи до дівчат, думайте, що підходите до дівчини як до друга і просто співрозмовника. Тоді буде легше. Коли Ви знайдети свою половинку, Вам допоможе потяг один до одного, покладайтесь на природність життя. Можете прямо сказати дівчині що соромитесь, вона Вам доплможе в спілкуванні. Головне щоб ви були привітні і охайні. Дуже добое мати якесь хоббі, щоб розповісти про нього і тим самим навіть в своїх очах підняти собі самооцінку. Підійде
спорт чи гра на гітарі.
Від щирого серця зичу Вам успіху у спілкуванні з дівчатими!
З повагою, Резнік Галина!
психолог онлайн
Здравствуйте! Люди бывают разные. У кого-то легко получается общаться, кому-то это удается сложнее. У всех разные потребности в общении. Кто-то любит общаться с большим количеством людей, а кому-то больше по душе одиночество. Это все варианты нормы, особенности характера, а не обязательно комплексы.
Наверняка, и у Вас есть свои сильные стороны. То, что у Вас получается очень хорошо. Обратите на них внимание и развивайте. Это поможет увеличить уверенность в себе. А сложности в общении можно решить. Похоже, Вам на жизненном пути встречалось мало душевного тепла, принятия и поддержки. И сейчас Вы судите себя слишком строго, осуждаете и злитесь на себя за малейшие промахи, Вам сложно принимать себя таким, какой Вы есть. Обращайтесь за помощью к психологу. В Вашем случае можно начать с консультациии он-лайн ( skype).
психолог онлайн
Доброго вечора, скажіть будь ласка, а чого би Вам хотілося? Ви б хотіли більш впевнено спілкуватися із людьми чи можливо знайти собі друга схожого по духу чи просто розібратися чому у Вас виникає стільки хвилювання при спілкуванні?