Чоловік хоче жити з батьками своїми.
Добрий вечір! Довго думала чи писати про свою проблему, але виходу я ,вже ніякого не бачу.Ми з чоловіом живем 10 років , дітей поки що не має, живемо в його батьків, я прошу його , щоб ми думали про окреме житло , але він і слухати про це не хоче, не розуміє , що мені важко , говорить , що боїться жити окремо зі мною, бо я його вижену з хати. До мого батька ненависть , через те що, батько радить мені жити окремо. Знаю ,що чоловік не правий, але так люблю, що не можу покинути.Всі мої розмови , сходяться до скандалу , ось і зараз сижу і плачу.9років тому в мене була позаматочна вагітність, яку я дуже важко пережила, і на даний час щоб вагітніти мені потрібно пройти багато перевірок, на що мій чоловік сказав що це все тільки мої проблеми.Буду дуууже вдячна вам за пораду.
Вопрос от: ; Возраст: 30
консультация психолога
Доброго!
Що може спонукати вашого чоловіка подорослішати? Почати приймати самостійні рішення, відчути відповідальність за вашу сім"ю. Можливо, це ваше ставлення до нього, як до чоловіка, повага до його батьків. Мені здалося, вам обом не вистачає дорослої позиціі у відносинах, і ви дещо заплуталися у дитячо-батьківському. Тому і конфлікти у вас і між собою, і з батьками.

психолог онлайн
Ирина Михайловна Сонина
Добрый день. Попробуйте более детально для себя разложить вопрос "муж не хочет жить отдельно", "боится что выгоню из дома". (Конечно это лучше делать с психологом и работать двоим обязательно).
Итак, у него был такой опыт в прошлом с женщиной или в его семье? Вы бываете резки в высказываниях и у него есть основания побаиваться вас, не доверять.
Из того что Вы описали - вы оба прикрываетесь родителями - он своими (хочет жить), вы - своими (упоминаете отца, который говорит...)- это про что для вас? если муж "ненавидит отца", то отца должно быть очень много для вас и он не может, не в силах с ним конкурировать. Для меня это про ваш одинаковый уровень несамостоятельности и не отдельности от их мнения, т.е не готовности брать ответственность в своей семье - опорой есть ваши родительские семьи и их опыт. Как так сложилось - вам 30, ему - ?
Беременность - с одной стороны отдельный вопрос взаимоотношений, взаимоподдержки, а с другой - иллюстрация вашего диалога в паре, жизни в паре.
Вы можете начать с себя - как вы поддерживаете мужа? насколько для вас он может быть авторитетом, доверяете ли вы в принципе ему? И замечать, когда отец начинает очень сильно "появляться" в ваших отношениях с мужем (какие его качества ценны для вас) - говорить мужу что важно для вас, не сравнимая его со своим отцом.
Психотерапия пары вам в помощь - научиться слышать себя и друг друга, поддерживать и доверять или понять, что слишком разных вещей хотите и ценности не совместимы.
Удачи вам обоим. С Уважением, Елена.
Дополнение от автора
Так але я вагаюсь чи жити з його батьками чи , вести"війну" за окреме житло.Я не знаю як, зробити щоб чоловік слухав мене а не маму.
консультация психолога
Елена Николаевна Ищенко
Гадаю, його мама теж хоче, щоб він слухав її, а не вас :) А він не може розірватися між двома жінками, яких любить. Та й не повинен цього робити. Мама - це одне, дружина - це інше. А ви ніби намагаєтесь конкурувати з його мамою за нього, за те, хто з вас йому краща мама. Це видно з ваших власних слів - "як, зробити щоб чоловік слухав мене а не маму". Слухаються діти батьків, і лише поки вони діти. Стосунки чоловіка та дружини - це взаємоповага, взаємодовіра, любов і пристрасть, вміння домовитись. Спробуйте не тиснути на чоловіка, а підтримати його, надихнути, щоб він відчув себе чоловіком, який може приймати рішення, а не хлопчиком, який має слухатися. Доречі, навіщо "вести війну"? Шукайте аргументи - переваги окремого житла для вас обох. Якщо чоловік побачить, що жити окремо краще, він сам цього забажає.
психолог онлайн
Ирина Михайловна Сонина
Вот "война" точно не поможет. Сложите оружие оба и видимо оружие в вашем случае - ваши родители. Нужно разбираться, как так сложилось? Чтоб для начала вы оба начали замечать как втягиваете родителей в свои диалоги или позволяете зачем-то им очень сильно влиять на свою семью? с чем не справляетесь оба, в какой поддержке оба нуждаетесь, можете поддерживать друг друга - так чтоб не мама его поддерживала - а вы и не папа вас- а муж. Заметить, признать, что сама так делаю и попробовать честно себе сказать зачем. Не умею - например и тогда попросить самой поддержки у свекрови, признать ее, что умеет, знает и брать у нее как от старшей женщины и уже самой давать своему мужчине.
Это еще сложна тема - отношений с родителем своего пола - у вас с мамой, у мужа с отцом. Но, это все вопросы психотерапии.
Дополнение от автора
Справа в тому, що мами якраз забагато в наших відносинах. На рахунок окремого житла, то в нього аргументів залишитись більше нажаль чим в мене купити окремо.Я знаю точно ,що коли ми купимо окреме житло, і якщо виникнуть якісь фінансові чи інші проблеми то я буду постійно винна, він це каже відкрито.Чоловікові 36 років.
психолог онлайн
Виноваты в чем? Вы одна отвечаете за финансовое благополучие в семье?
Тема финансов - это основная тема отдельности и свободы. Кто кого содержит и на что тратятся деньги? Свекровь поддерживает или муж поддерживает мать?
Мы отдельны и свободны когда можем себя финансово обеспечить. Если не можем сами и нас обеспечивает кто-то, то мы чем-то "платим".
Вы с мужем либо игроки одной команды, и решаете этот вопрос своей семьи сообща, либо доказываете друг- другу кто больше виноват. Остаться жить в доме свекрови, для финансового благополучия своей семьи и договориться что-то делать чтобы изменить данное положение - это тоже может быть совместной позицией и усиливать вас как пару.
психолог онлайн
Здравствуйте, Miia!
Скажу честно, по моему впечатлению, шансов убедить мужа у Вас 0,0.
И очень жаль, что Вы его любите, потому как это любовь односторонняя. Т.к. от мужа по поведению не наблюдается. Слова, если и говорятся - пустой звук. Доказательства? "я буду постійно винна, він це каже відкрито" - обвинение и угнетение, "До мого батька ненависть", "Всі мої розмови , сходяться до скандалу , ось і зараз сижу і плачу" - сплошной негатив, "щоб вагітніти мені потрібно пройти багато перевірок, на що мій чоловік сказав що це все тільки мої проблеми" - отсутствие поддержки, "не розуміє , що мені важко" - отсутствие понимания, "боїться жити окремо зі мною, бо я його вижену з хати" - отсутствие доверия. Сплошное отсутствие важнейшего и присутствие мощного негатива в Вашу сторону.
???!!! Зачем вместе?! Просто потому, что любите? Вы - враг самой себе.
"як, зробити щоб чоловік слухав мене а не маму" - никак. Это его выбор. И он уже давно его сделал. Не в Вашу пользу.
Дополнение от автора
Дякую за допомогу.Але я просто плачу, бо не знаю що робити і як бути , мені 30 ,батько живе з іншою жінкою в якої є діти і особливого діла до мене немає, мама померла , сестри чи брата також немає. Просто в душі пустка , і рушити той мікросвіт, ту мікросім'ю яку з такою силою я зклеювала, рука не піднімається, я пробувала бути без нього я ,як без повітря мені нічого було не цікаво, пробувала всю провину з наших сварок брати на себе , почувала себе приниженою. Тільки Вам усім психологам ,які відгукнулись і відписали могла трішки поділитися, бо весь час носила це все в собі.
психолог онлайн
Сочувствую Вам, тяжело так жить. Получается, Вы за него держитесь из-за одиночества? Потому как больше не за кого, а держаться нужно?
От безысходности? А сама жить не можете... жаль.
Вам бы самостоятельности и независимости - цены бы Вам не было и поклонники тут же нашлись бы)
психолог онлайн
Очень вам сочувствую, Miila. Без поддержки очень тяжело. Теперь и про папину поддержку понятней и о ваших страхах - тоже. Это очень хорошо, что пишите, делитесь, ищите поддержку еще где-то. Скажите, а плакались ли вы мужу вот так, свекрови, искали в их лице поддержки? Думали ли, что свекровь могла бы стать по женски вам опорой - союзницей в жизни?
консультация психолога
Зверніться до психолога "вживу", це буде більш ефективно й корисно.