без досвіду.Симпатія.Не знаю ,що робити
доброго дня!в мене ні разу не було хлопця,хоча при цьому я не обділена їхньою увагою,ну не виходить в мене і все,багато хто робить компліменти,але я не можу ні з ким завязати стосунки.Отже,до чого я веду я вчусь на 2 курсі і На 1 курсі з одним з популяним хлопцем спорцменом з нашої групи ішло все з ним до стосунків,але потім він почав зустрічатсь з іншою,розтався,а потім в травні позвав мене погуляти декуди,закічилось навчання і ми нікуди не пішли,тут почався 2 курс він почав кидати погляди,посміхатись,розмовляти і знову позвав,але не сказав коли саме і сказав нагадувати йому ,але я більше одного разу не буду,щоб не здалось ,що це тільки мені треба і навязуватись .МЕні він дуже сильно подобається,я собі призналась,бо тоді я це не хотіла признавати .Так от я не знаю,що робити?Мені діяти чи ні?Чи не чекати нічого від нього?Раз він так вітряно до цього ставиться ,адже ,як би дійсно хотів то наполягав би на цьому,щоб піти ? І раз він так вчинив на першому курсі чи варто взагалі дивитись в його сторони(це образно)?Бо мене це зачіпає коли він наче дає знати,що я йому подобаюсь і водночас йому все одно.Завчасно дякую за відповідь!
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Марина Андріївна Листопадська
Добрый вечер, Лола. Ох, "о це нагадувати..." - видимо он очень любит себя, знает, что девушкам нравится, видит, что нравится вам... пока все. Подумайте, он нравится вам чем? Чем внимание ваше привлек - анализируйте. Можете ли вы попробовать при выборе парня в начале ставить акцент на себе, достаточно ли он вам уделяет внимания, проверить его как-то, пару раз посомневаться, покапризничать? Он дразнит вас и вы его подразните. "Напоминай мне" - предложите ему как он - вам. Попробуйте сделать так, чтоб у парня была возможность завоевать вас, даже если вы ему поможете в этом. Как вам такое предложение? Удачи. С Уважением, Елена.
психолог онлайн
Здравствуйте, Лола!
Що Вам подобається у цьому хлопцеві?
Яких стосунків Ви хочете?
психолог онлайн
Коли ви написали, що у вас ніколи не було хлопця, я подумала вам років 25-30 ) А якщо вам 17, то це цілком нормально. Я погоджуюсь з колегою, що хлопець себе любить. Тут може бути таке, що він вам скаже - "ти сама до мене прийшла". Це спосіб скинути відповідальність на іншого. Можна виходити з гіпотези, що він не дуже впевнений у собі, йому потрібне підтвердження, що він "точно" подобається вам. Що в нього в голові ми не знаємо. Не поспішайте діяти. Живіть як живете, розглядайте інші варіанти, обирайте. Можливо йому треба час, щоб дозріти. Ми не знаємо. Але якщо у вас є сумніви, то не слід першою робити крок.
Дополнение от автора
Марина,подобається його гумор,люб"язний ,те наскільки він адаптований до спілкування з різними людьми,дуже симпатичний,але його оточує доволі багато дівчат. Ще кілька днів назад хотіла б мати за хлопця,але тут почала сумніватись.НАпевно не марнувати час на таке?
Дополнение от автора
Ірино,Лено дякую Вас я зрозуміла)от ,що я хотіла почути, дісйно варта порада,дякую))