Проблема з мамою
Доброго дня у мене вже 3 роки є проблема. Розповім з початку моя мама до того як одружилась з моїм татом зустрічалась з хлопцем який поїхав на заробітки а в цей час вона вийшла за мого тата якого не любила і не любить досі. 3 роки назад колишній хлопець повернувся і почав спілкуватися з моєю мамою зі мною і моєю сестрою. Цього року якщо ми приїжаємо не село де він живе і мої дідо з бабою мама вночі ходить до нього деколи до 5 ранку до 6 а одного разу не прийшла звісно я її забрала. Але ось на днях пішла і я їй подзвонила що сестра мала проснулася ходи додому вона прийшла через 15 хв. Хоча насправді від нього до нас йти 2 хв. Незнаю як сказати але вона лягнула і почала мастурбувати. На мою думку вона спить з ним напевно коли я дзвонила вони займалися сексом а я їх перервала і може вони закінчували тих 15 хв. Підскажіть що робити вони не стидаються і цей чоловік спілкується надалі щі мною і мамою. А якщо вони дійсно разом займалися сексом зоча мама все заперечує допоможіть мені.
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Марина Андріївна Листопадська
Які стосунки у мами з татом на даний момент (Ви пишете, що вона його не кохала, коли виходила заміж)?
Що саме Вас ображає найбільше в цій ситуації?
Можливо для Вас це неприємно, але ж мама – доросла жінка, і вона має право вирішувати сама з ким їй жити і з ким займатися сексом.
До того ж, Ви самі кажете, що в мами з цим хлопцем було кохання, тому можна зрозуміти, що вони й досі можуть відчувати один до одного певні почуття.
Може так бути, що мама кохає цього хлопця, як Ви думаєте?
психолог онлайн
Здрастуйте, Олег!
Що найбільше в даній ситуації Вас хвилює?
Чому вирішили написати саме зараз?