бути іншим
Дуже багато людей кажуть шо я дивний,не такий як всі.з іншої планети,виділяюсь з маси і шось не подобі цього(це все стсується психологічних аспектів ). Ці люди в тому нічого поганого в цьому небачать, їх така моя поведінка не відштовхує але мене такі слова «напрягають». Я б хотів взнати вашу думку як спеціалістів,професійних психологів, шо ви думаєте про таких людей? на скільки це нормально? бути не таким як всі
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Скільки людей, стільки й думок. Кожна людина має право на власну думку. Важливо те, як ви ставитесь до цього Якщо вас це не турбує, то іншим тим паче байдуже.
психолог онлайн
Здравствуйте, Юра.
Люди очень необычные. Но при этом кто-то делает все возможное, чтобы быть на кого-то похожим.
Когда я был в 3 классе - хотел быть похожим на Володю Ульянова - нас так учили.
А другие прикладывают массу усилий, чтобы не быть ни на кого похожим.
Кто прав? Не знаю - внутри-то мы все равно остаемся самими собой. И для того, чтобы измениться внутренне нужны совершенно другие усилия и работа.
Но что имеют в виду те, кто к вам так относится? Не знаю.
И на мой взгляд, важнее - как вы себя воспринимаете. Что вам в себе нравится, что вам помогает, а что вы хотели бы и можете для себя сделать - развить в себе?
И что для вас означает - быть другим и быть не таким как все?
Не пить, не гулять, не слоняться бездумно или что-то другое?
консультация психолога
Юра, значить у вас э особливість справляти на людей враження. Щось нове люди завжди спочатку сприймають, як дивне. Ви можете використати цю особливість на свою користь - дивний переробити в оригінальний.
консультация психолога
Юрий,каждый человек-это индивидуальность и второго такого нет.