Друг
Я дружу з одним хлопцем вже декілька років.Він 2 роки став моїм однокласником, і так ми почали дружити. Він ділиться зі мною секретами, розказує про те, хто йому подобається. Я допомагаю йому знайти підхід до дівчини, яка сподобалась йому...Але вже деякий час мені здається, що я теж відчуваю до нього щось більше, ніж просто дружбу. І мені не дуже легко вислоховувати про іншу дівчину...Але сказати йому про це я ніяк не можу, бо прекрасно знаю, що йому дуже подобається інша дівчина. Якщо я признаюсь, то ми взагалі, швидше за все, перестанемо дружити, і стане тільки гірше. Я хочу, щоб він був щасливим, тому мені потрібно знайти якийсь спосіб, щоб він знову був просто другом. Але я незнаю як. Допоможіть будь ласка.Наперед вдячна.
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Екатерина Сандуляк
Доброго вечора, Неля.
Співчуваю вашім почуттям. Дуже складно буті поруч з людиною просто другом, коли є недружні глибокі почуття. Я розумію, що ви боїтеся втратити конакт з цим хлопцем і тому вимушені розриватися між власними почуттями і потребою в цбому контакті.
Я думаю, коли читаю вашого листа, про те, як хлопець до вас ставиться і чому ви думаєте, що його ставлення до вас не взаємне. Чи можливо, що ви помиляєтесь?
Ще я думаю про те, які ваші почуття кажуть про закоханість, які про дружбу? Як ви помічаєте, що він вам бмльше ніж близький друг?