Як врятувати сім’ю коли побив чоловік
Мене не вперше побив чоловік,останній раз дала відсіч і розсікла йому лоб,він і його сім’я звинувачують в усьому мене.Кажуть,що я неадекватна.Я сиджу дома з дітьми він на заробітках,постійно ущемлює мене фінансово хоча собі ні в чому не відмовляє
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Ніяк.
Але можна Включити Мозок і Почати Себе Поважати!
психолог онлайн
Як проявляється Ваша неадекватність? Ви перша починаєте бійку? Як особисто Ви бачите цю ситуацію? Навіщо Вам рятувати сім"ю та від чого сім"ю потрібно рятувати?
психолог онлайн
Екатерина Сандуляк
Добрый день! В чем Ваш запрос не понятно. Вы хотите его простить и не можете! Или он Вас не может простить? Или Вы хотите, что бы он не поднимал на Вас руку? Что значит сохранить семью? Какую семью Вы хотите?
консультация психолога
Чому ви хочете зберегти сім’ю? Що для вас сім’я? Чи є сім’я насправді, чи лише статус заміжньої жінки? Що ви отримуєте від вашого статусу? Що отримують ваші діти, що бачать ваші з чоловіком стосунки? Можливо, відповівши на ці питання, ви зрозумієте, що треба робити далі.
психолог онлайн
Доброго вечора.
Все залежить від того, в якій родині Ви бажаєте жити, що Ви вважаєте родиною і заради чого її створюють. Вам потрібно визначитись, якого Ви хочете до себе відношення від чоловіка, який поряд з Вами. Тоді і буде зрозуміло, чи є в вас родина.
Що стосується Вашого чоловіка, то навіть з двох рядків виходить, що він неодноразово проявляв до Вас як фізичне насильство, так і фінансове. Насильник ніколи не зупиняється сам, його треба зупиняти. Чи готові Ви жити в таких умовах і чи це те, що Ви хочете, щоб бачили діти?
А родина чоловіка, звичайно, буде називати Вас неадекватною: їм легше повірити в це, а ніж визнати, що він насильник.
Насправді головна річ ось у чому. Кожна людина підбирає собі відповідного партнера. І Ви колись обрали такого чоловіка, що проявляв насилля (хоч в перший час і не так жваво). То головне питання в іншому: чи вже Вам досить? Чи дозріли Ви до розуміння, що так з Вами поводитись не можна? І чи готові Ви розбиратись, чому обрали такого чоловіка?
Дополнение от автора
Юрій Дмитрович Ковальчук,дуже дякую,за влучну відповідь.Так,я дійсно розумію,що чоловік з яким я одружена,це мій вибір.Він старший і мав невдалий шлюб,я не мала тата ,і так сталось,що родила сама дочку,тому шукала сильного чоловіка.Я хочу сім’ю в якій на першому місці має стояти моральне і фізичне здоров`я ,а не матеріальне становище,через ,що він працює за кордоном і приїжджає три чотири рази на рік,і знову ж таки приділяє увагу не дітям і мені а своїй мамі і друзям,тобто його практично дома не буває.В цих проблемах,які в нас стаються я звичайно відчуваю і знаю свою вину також,але не бажаю бути жертвою і хочу знайти правильний вихід.