Образила близьку мені людину.
Доброго дня!
Маю таку проблему. Мій хлопець,з яким ми зустрічались майже 2 роки, пішов на весілля друга, не покликавши мене з ним і нічого мені про це не сказавши. Мене це образило,але я нічого не сказала. З часом, він почав себе холодно зі мною вести,ігнорувати і я йому сказала про це весілля ,і як я до того відношусь. Він зробив мене у всьому винною,сказав шо ми не сімейна пара і він мені нічого не зобов"язаний. Посварились. Через 2 дні я помічаю,що в соцмережах він перебуває в групі інтимних знайомств. Мене це підірвало остаточно. Я написала йому , що люди,яким це не цікаво так себе не ведуть і не вступають в такі групи. Він сказав,що я хвора,що в мене вже хтось є тому я так веду себе, що він не зраджував,і шо більш нам нема про що говорити. Я сприйняла це як розставання. Мені стало дуже образливо,шо він не чує всього того,що я йому кажу і робить мене винною. Наговорила йому багато дурниць з перепалку.Тепер дуже шкодую про це. Попросила на наступний же день вибачення, пояснила йому чому я так зробила, сказала що мені дійсно шкода дуже. Але у відповідь почула,що він ніколи мені того не пробачить,що я показала свою суть і що більше він зі мною не буде,і не хоче мене навіть бачити і знати.
Дуже боляче,бо розумію,що сама винна у всьому. Як бути далі?Адже я сильно його кохаю,і не можу тепер сама собі цього пробачити. Чи можна якосьвсе налагодити?Чи переплакати і забути?
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Аннета Ивановна Щеколдина
Сергей Семененко
Доброго дня, Yeti!
Ваша ситуація з класу ситуацій "як погано бути наївною".
Ваші вчинки:
1)не сказали про свою образу (звісно помилка, але не смертельна);
2)зробили зауваження про поведінку хлопця в соцмережах, яка 100% говорить про його ставлення до Вас (до речі, мали повне право на це),
3)попросили вибачення - що говорить про Ваші почуття до нього і цінність цих відносин для Вас.
Його вчинки:
1)не запросив разом із собою і взагалі не повідомив (підтекст: а хто ти така до мене?! ніхто),
2)зробив Вас у всьому винною,
3)увійшов до групи інтимних знайомств(або щоб образити Вас, або щоб знайти Вам заміну),
4)знову ж звинуватив Вас в тому, що зробив сам - "ти мені зраджуєш" тощо (розповсюджений хід в маніпуляціях),
5)на Ваше вибачення проявив жорстокість та байдужість - що говорить тільки про відсутність до Вас найменших почуттів а також є гарним приводом з Вами розлучитись (бо мабуть давно вже планував, тільки причини не знаходив для виправдання).
Так хто з вас винний?!
Це як в казці: "Битий небитого везе". Здогадайтесь, хто з вас хто)
Дополнение от автора
Дуже вам дякую! Бо я вже почала вірити в те,що дійсно саме я у всьому неправа.
психолог онлайн
Павел Леонидович ответил на ваши вопросы или ещё остались? Если да, то какие?
психолог онлайн
Здравствуйте.
Вопрос в том что для Вас Любовь?
За какие качества Вам дорог и любим этот человек?
На сколько в этих отношениях Вам комфортно и перспективно для личностного и внутреннего комфорта и роста?
На сколько Вы в глазах этого человека представляете ценность?
Ответив на эти вопросы, Вы сможете ответить себе, есть ли необходимость инвестировать в эти отношения и дальше?
Мира и гармонии.
психолог онлайн
Коли людина майже кожного разу готова взяти на себе провину, навіть якщо нічого такого не робила, то це свідчить про те, що в неї виробилась певна звичка вчиняти подібним чином. Корені якої лежать у вихованні. Скоріш за все Ви звикли до звинувачень від своїх близьких - тому легко погодились до подібного й від хлопця.
А з цим вже треба працювати очно або по скайпу зі спеціалістом.