депрессия
Добрий вечір.Не можу постояти за себе,не люблю себе.Мене принижують,а я не можу слоіа сказати.Мовчу і плачу.Не знаю що робити.Не можу вчитись,спати.З дівчатами в кімнаті майже не спілкуюсь тому,що мені здається,що вони мене не люблять і сміються з мене.Допоможіть будь ласка.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Добрий день! Я так розумію, що Ви в гуртожитку живете. Ви з старшими дівчатами живете чи з дівчатами свого віку? Якщо ситуація в кімнаті зовсім не комфортна, йдіть до коменданта і просіть, щоб Вас перевели в іншу кімнату. Це абсолютно нормально і в такі ситуації потрапляють багато хлопців і дівчат. Одній Вам не під силу буде впоратися з групою, що Вас ображає, витрачати на це сили не потрібно. Те, що Ви потрапили в цю ситуацію, зовсім не свідчить про те, що з Вами щось не так. Коли Ви будете почувати себе в безпеці, будемо , дивлячись на зміни, що відбудуться з Вами, думати, чим Вам допомогти. А скоріше всього все владнається. Не давайте себе ображати!
психолог онлайн
Добрый вечер.
Я думаю, в это не простое для Вас время , Вы как не кто другой важны и нужны себе, у Вас точно есть те качества , за которые вы себя можете похвалить и поддержать, и то что Вы обратились за помощью, это уже является заботой о себе и это здорово! Вы молодец!
Но есть вопросы , разобрав , которые вы сможете понять , кто в вашем внутреннем мире Вас так жёстко обижает и говорит, что Вас не за что любить, так что во внешнем мире вы не можете за себя постоять , так как не цените себя. А ведь Вы очень ценны и Важны!
Как к Вам относились и относятся Ваши родители и близкие люди ?
На сколько поддерживает Вас семья?
Если сложно разобраться в данных вопросах, обратитесь к специалисту и Вы достаточно быстро разберётесь и пройдёте к осознанию того, что Вы достойны защиты и любви от себя и для себя. И все в Ваших руках.
Мира и гармонии.