Отношения
Добрий вечір, вопрос такий.
Встречаюсь з девушкою уже 7 місяців. Отношения на ростоянии 800км, маю виду нахожусь не рядом з нею ,не в одному місті. Приїжаю до неї раз в місяць, любовь була дуже сильна, подарки друг,другу були. Приїхавши останій раз було все добре , коли я уїжав вона різко змінилась,а через пару днів сказала що не любить мене( каже бо в неї пропали чуства до мене, тірять не хоче просить бути друзями бо нема чуств до мене( я її дуже люблю! І хочу вернуть. запитаня, Як вернуть чуства її до мене?
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Тетяна Артеменко
Здравствуйте, Олег! Чувства другого человека - вне нашего контроля. Если чувства пропали - есть причина. О ней можно спросить у девушки. По описанию не совсем понятно, что произошло. Были ли конфликты? Что могло повлиять на ваши отношения? Но если девушка приняла решение разорвать отношения, а чувства пропали, скорее всего они были не очень глубокими. Возможно, нет смысла сохранять и держаться за то, что уже прошло. Зачем Вам отношения с девушкой, которая не хочет их продолжать? Насильно мил не будешь...
Дополнение от автора
Не сварились на ни разу, вона просто сказала не любить мене, пропали чуства що були раніше.
Дополнение от автора
Отношения вона каже хоче продовжувать, каже їй добре зі мною, але чуства пропали до мене. Чому вона не знає.
Як мені вернуть її чуства до мене?
психолог онлайн
Олег, добрий день! Ми дійсно не можемо вплинуту на іншу людину. Ми можемо лише впливати на себе. Якщо Вам стосунки з дівчиною на стількі важливі і необхідні, якщо Ви кохаєте, збережіть в собі силу цього почуття і намагайтесь поводити себе відповідно. Ми не знаємо, чому дівчина саме так Вам відповіла, скоріше - це не через Вас, у неї якісь свої думки, плани, проблеми... Не відмовляйтесь від стосунку, можливо Вам і їй потрібен час на розуміння себе, але не вимагайте, не торопіть, не ображайте себе і свою дівчину. Поводьте себе з дівчиною як з найдорожчою людиною. Якщо почуття є і вони дійсні, треба лише почекати. Розумію, що це важко, різні думки будуть заважати Вашому спокою, але від негативних думок можно і потрібно відволікатися - перемикайте увагу на щось приємне, відволікайтесь, думайте про те гарне, що було між Вами. Хай щастить Вам!