Як вийти із ситуації?
Добрий день! Як на мене, я маю проблеми із самооцінкою і з впевненістю в собі.
Зараз я навчаюсь вже в другому університеті(змінила, бо не подобалась спеціальність) і тільки тепер розумію, що винна не спеціальність, а просто навчання - то не моє.
Мушу навчатись, бо батькам потрібен диплом. Хоча мені подобається працювати там, де не він не потрібен, тобто в сфері обслуговування. Зараз я ходжу на пари майже кожен день, пропускаю, бо не хочу бачити одногрупників, викладачів. Жоден предмет мені абсолютно не цікавий.
При цьому всьому я не можу піти на роботу з двох причин:
Не встигну виконати навчальний план.
І найважливіше - я боюся навіть подзвонити роботодавцю. Страх спілкування. Страх перед конфліктними ситуаціями. Хоча раніше я вже працювала. З кожним днем я все більше замикаюся в собі і більше боюся контактів з людьми. Не можу виказувати свою думку, тому що здається, що її в мене просто немає. Кількість комплексів росте, з\
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Добрый день! Ви чудово розумієте свої проблеми. Ви якось пробували собі допомогти: підвищити самооцінку, бути впевненішою? З визначенням у професії не завжди все просто, прийде час, Ви зрозумієте, чим Вам займатися. Зараз Вам потрібна підтримка, оберіть собі психолога і почніть роботу над собою!
консультация психолога
Здравствуйте. Часто для того, чтобы что-то появилось ясное, надо прожить хаос. Спутанность мыслей, слов, чувств. Это закон природы. Он говорит, что из хаоса появляется нечто. Так, что, обращаясь к работодателю, помните, что это нормально, когда вы ощущаете волнение, растерянность, страх. Напишите свою просьбу на листике вначале, чтобы было не так волнительно говорить. Не бойтесь конфликтных ситуаций, это часть любых отношений. В конфликте есть две вещи- просьба и требование. Если вы будете ясной и уравновешенной, - то все их выдержат, дальше можно все прояснять и приходить к какому-то решению. Не бойтесь действовать, а то вы переполнены чувствами. А чувство- это остановленное действие.
психолог онлайн
Доброго дня.
Що найбільше лякає Вас у конфліктних ситуаціях? Про що Ви думаєте, коли хочете зателефонувати роботодавцю?
У невпевненості багато причин та механізмів. Тому про Вашу ситуацію краще працювати з психологом індивідуально. Буду рада допомогти, якщо наважитесь.
Я зараз не знаю більше про Вашу ситуацію, але часом допомагає менше нервувати під час співбесід та дзвінків працедавцю розуміння того, що якщо Ви не підійдете на цю роботу, у Вас все одно є альтернатива. Це може бутти навчання, допомога батьків, та ін. Тобто не має бути страху, що це Ваш останній шанс, важливо себе підтримати та продумати, що Ви будете робити навіть без цієї роботи.
психолог онлайн
Вітаю! Ви навчаєтесь в тому місці, яке Вам, як Ви кажете, зовсім не цікаве. Ви втрачаєте життєву енергію заради диплому. Цей диплом Вам не потрібен, він потрібен батькам. Як, на Вашу думку, Ви зараз проживаєте СВОЄ життя, чи живете ЧУЖИМ? Почніть жити своїм життям і подивіться, що з того вийде. Якщо самі не впораєтесь з цим - веллкам, попрацюємо разом у скайпі.