суперечності з чоловіком на рахунок місця проживання
Ми з чоловіком нещодавно одружилися. Поки що живемо у його матері, але плануємо придбати своє житло. Ми не можемо дійти спільної згоди на рахунок місця, де будемо жити: йому подобається одне місце і він не хоче навіть розглядати інші варіанти. А я навпаки не хочу жити там, де він планує, бо це зовсім не те, що я собі уявляла. Тепер він тисне на мене, сердиться, каже, що не розуміє, я мені може там не подобатися, бо це ідеальне місце.
У мене останнім часом з цього приводу депресія. Після роботи я не хочу іти додому, не хочу повертатися в чужий дім, до свекрухи, для мене там все чуже і нелюбиме. Але домовлятися за той будинок, який подобається чоловікові теж не хочу, бо мені там не затишно.
Я не знаю, як відстояти свою точку зору з приводу будинку
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Добрый вечір! Ви з чоловіком обговорюєте проблеми, разом приймаєте рішення взагалі? Це перша ситуація, коли чоловік прийняв рішення без Вашої згоди? Ви одружились нещодавно і тому Вам потрібно відразу будувати стосунки, що будуть сприяти здоровому розвитку Вашої родини. Щось пішло не так, якщо чоловік вирішує без Вас. Треба шукати компромісу, говорити про свої потреби і інтереси у ввічливій формі. Спробуйте пояснити спочатку собі, чому ж все таки Вам не подобається місце вибору чоловіка. А потім спробуйте сказати про свої почуття і думки стосовно цього чоловікові.
психолог онлайн
Здравствуйте.
После свадьбы в жизни женщины происходят изменения, которые могут вызывать депрессию, стресс. На смену привычной, понятной жизни приходит новая, которая может быть наполнена, как радостными открытиями, так и различными переживаниями.
Девушка становиться женой, мужчина - мужем и главой семьи. Они СОВМЕСТНО создают свой семейный очаг. И конечно, приходиться преодолевать какие-то свои внутренние невозможности.
Попробуйте вспомнить те состояния, когда в Ваших отношениях с мужем было больше радости. Это могут быть какие-то совместные поездки, какой-то приятные впечатления..... И попробуйте с этого места посмотреть на происходящее.
А что бы разобраться в причинах своей депрессии, ответьте себе на следующие вопросы: Что значит для Вас "дійти спільної згоди"? Для кого является идеальным место для дома, о котором Вы пишите?
Всего Вам хорошего.