Я підняв руку на дружину...
5 років назад я познайомився із жінкою, яка була розведена вже пару років, а мої стосунки з дружиною були вже на грані…. звичайно я розвівся…. Із новою жінкою в нас все було дуже добре. Відпочивали, гуляли до ранку… але майже завжди був алкоголь… вона дуже любить шампанське… Майже через 2 роки нашого разом життя ми одружилися. Все класно — кохання до нестями і тому подібне. Але кохання до нестями було тоді, коли вона випивша, а на тверезу було, але то все не то. Були скандали і великі відносно алкоголю. Колись вона почала обнімати свого колегу не по дружньому. Звичайно скандал. Не понятні дзвінки, смс. Бо вона, коли дуже вип’є, то в неї «зносить кришу». Вона добра господиня. Потім через рік з’явилася дитина.
Відносно алкоголю, то після випитого її тягне на секс…. звичайно раніше чоловіків було багато….
Останнім часом, коли на роботі, то перестала майже брати телефон, відповідати на повідомлення — каже, що дуже зайнята. В суботу, коли потрібно їй на роботу, то також майже не відповідає.
Останньою каплею, було те, що коли ми випили пива вдома, то вона попросила, щоб я купив шампанського. Я завжди проти цього, але сходив, бо вона може сама сходити. Коли випила вона його, а я пив пиво, то я пішов вкладати дитину спати, а вона ще захотіла, але я був проти. То вона швидко одягнулася і на таксі поїхала. Через півгодини я єлі дозвонився до неї і вона сказала, що скоро буде. Приїхала майже через 3 години п’яна. На питання, де ти була, вона відповідала: Пішов на х…….. В нас вийшов великий скандал — я її побив. Я зірвався. Я довго терпів. В мене воно накопичувалося роками. Я не витримав. Останній рік вона мені постійно казала, що ми різні, що нам потрібно розлучитися. І після цього вона подала на розлучення. Батьки її це знають, бо мама її була при розборках. Частенько вони вмішуються в наше життя — живуть близько. Вони її не захищають, але і не одобрюють те, що я її побив. Вже другий раз за 5 років вона кидалася на мене з ножами…. Добре, що все минулося, не рахуючи порізаних її рук та пробитих ножами дверей.
На мою думку, її цікавлять чоловіки, але ж я її не зловив на гарячому, але знаю, що інколи переписується із минулими «знайомими»…. Я стараюся контролювати ситуацію — зустрічаю з роботи і додому, часто дзвоню до неї… Я їй вірю, але щось в мене всередині шкребе, бо я її знаю…
Як нам вийти з даної ситуації? Як зберегти сім’ю? Що не правильно вона робить і я? Я хочу з нею бути. Дуже хочу.
Вопрос от: ; Возраст: 38
Дополнение от автора
Через рік спільного життя ми змінили місце прописки — переїхали до неї в місто, де вона раніше проживала. В нас в обох гарна робота, добре оплачується. Але робота — постійно пізно приходить (така робота в неї). З дитиною майже не займається. Як в лікарню з дитиною, то в неї робота. Як кудись разом сходити, то вона не хоче. В неї тільки одні проблеми — шопінг, нігті, стрижка, покраска….
Дуже любить випити пиво, але постійно «шліфує» шампанським. На роботі також виїзди на природу або в кафе. Додому вертається пізно і в стані не дуже доброму. Переписки в фейсбуці та у вайбері з колегами, або іншими чоловіками постійно. Коли мене вдома немає, то вночі переписується із чоловіками. Може сісти і випити пляшку шампанського сама.

психолог онлайн
Виктория Константиновна Железова
Сергей, здравствуйте! Хочу Вас поддержать. Вы признаете, что и У Вас, и у жены есть проблемы, которые необходимо решать. Это уже хорошо. Но ситуация непростая - алкоголь, насилие, сложные отношения. Заочно помочь не получится. Обращайтесь к семейному психологу, также необходима консультация специалиста, который работает с зависимостями ( алкоголь). Но помните, важно, чтобы жена была также согласна трудится над отношениями и хотела побороть зависимость. Необходимо совместное желание и усилия, чтобы справиться с такими сложностями.
Дополнение от автора
Дружина каже, що залежності в неї немає. Лікування проводити не потрібно. Вона може якийсь час і не пити. Воно то ніби і так, але ж завжди оте шампанське.... і випити може пару пляшок.... не кожен чоловік так зможе...
психолог онлайн
Сергій, доброго дня! В Вашій родині дійсно є проблема, яку потрібно вирішувати. На цьому сайті я опубліковала дві статті "Знаете ли Вы, что такое созависимость?", "Опять напился..."- почитайте, щоб довго не писати теж саме. Ваші стосунки є деструктивними, вони руйнують Вас, родину і травмують дітей, це співзалежні стосунки. У дружини є залежність - ця хвороба має стадії, 4 стадія - це "стадия невозрата" , коли людина втрачає здоровий глузд і зруйнована фізично - тут допомогти практично неможливо, хоча відбуваються і дива. Ваша дружина не визнає проблеми, але проблему бачите Ви, тому почніть з себе. Своєю поведінкою Ви підтримуєте хворобу дружини. Ви живете в якому місті? По всьому світу є безкоштовні групи допомоги співзалежним - Вам без дружини поки що, туди. Пошукайте в інтернеті групи Ал-Ланон в Вашому місті і йдіть туди. Будуть питання, звертайтесь. Всього найкращого!
психолог онлайн
На жаль, у Вашої дружини спостерігаються ознаки алкоголізму. Жіночий алкоголізм дуже складно лікується. Те, що вона не визнає проблеми, ускладнює ситуацію. Але, все одно, шукайте допомоги, звертайтесь до спеціалістів. Вам підкажуть, як діяти в таких випадках. Спробувати завжди варто!
Дополнение от автора
Так, я згоден, що вона трішки залежна від алкоголю. Вона може і не пити, але коли під настрій вип' є, то тоді і шампанське і пиво. Часті скандали. Секс в основному по п'янкі. Я не заперечую, що я також люблю пиво, але в мене є "тормоз ".... А в неї - ні. Скоро буде суд. А я не хочу розлучатися. Вона каже, що ні, але заяву подала.
психолог онлайн
Доброї години, Сергію
Ви питали:
Як нам вийти з даної ситуації? Як зберегти сім’ю?
-> Напевно, в такому форматі як є зараз, ви зберігати сімю не хочете, тому хочете "вийти" із даної ситуації. Водночас, Ви хочете щось зберегти у стосунках і не можете цього самостійно зробити. Що Вам заважає?
Що не правильно вона робить і я? Я хочу з нею бути. Дуже хочу.
-> Це питання дуже важливе. Чи не могли б Ви написати що Ви робити правильно? А потім перейдемо до "не правильно"
З повагою,
Володимир
психолог онлайн
А Ви впевнені, що хочете зберегти ці стосунки? Не можна бути залежним трошки, можна або бути, або - ні. І якщо вже зараз є такі проблеми(те, що не може спинитися). Далі - буде гірше, з кожним роком. Можливо розлучення - це звільнення та свобода. Добре подумайте. Якщо жінка не хоче цих стосунків, і тим більше, не згодна працювати стосовно іх покращення, що можна з цим подіяти? Це - її вибір.
Дополнение от автора
Останнім часом я замітив, що вона якась не та, а ніби чимось, а вірніше кимось, зацікавлена. Я розумію, що робота, колеги, але ж є сім'я. На мою думку, вона хоче змін в своєму житті. Вона їх отримає після рішення суду. Вона хоче розлучитися, але каже, щоб я нікуди із міста не їхав, а щоб був поруч. Каже, що будемо вечеряти разом. Що я буду приходити до неї і дитини. Справа в суді, а ми себе проводимо так, ніби нічого й не було. На мою думку, краще ніж до сварки.
Я стараюся, щоб в нас було все добре. Всі помиляються. З дитиною куди нада, то я. Закатка на зиму - я. Посуд мити - майже кожен день я.
Розлучитися - це не проблема. Але ж я її кохаю. Дитину дуже люблю. А може нам потрібен якийсь час пожити окремо?
А може в неї легкий флірт з кимось іншим? Я не знаю, що і думати....
Дополнение от автора
Свадібну обручку вже перестала надівати.
Дополнение от автора
Свадібну обручку вже перестала надівати.
психолог онлайн
Добрий ранок! Ще раз наполягаю відвідати Вам групи Ал- Ланон. Ви зрозумієте, що Ви робите не так і чому своєю поведінкою підтримуєте випивки дружини. Зрозумієте, як це можно змінити. Будете мати підтримку. Можливо своїми змінами підштовхнете до змін в дружині.
Дополнение от автора
Може я щось не розумію, але чому я підтримую випивку дружини? Я ж навпаки - проти. Не без того, щоб в сімейному колі десь щось... Я розумію, що зараз періодично і трішки, а потім буде постійно і багато, а це не добре... Вона сказала, що судове засідання доведе до кінця, і ми розлучимося. Я завжди старався зберегти нашу сім'ю, але бачу, що погано старався.
психолог онлайн
Ви підтримуєте випивку дружини тим, що контролюєте її, багато стараєтесь, але не в тому напрямі. Багато телефонуєте, зустрічаєте тощо. Тобто поводите з нею, як з дитиною. Рятуєте її, тобто робите за неї, коли вони неспроможна. У неї немає проблем через алкоголь, бо Ви вирішуєте всі проблеми за неї, навіщо їй кидати вживати? В провокуєте звинуваченнями і контролем! Раджу походити на групи допомоги, розумію, що розібратись складно в тому, що Ви робите не так.
психолог онлайн
Доброго ранку! Зміни, що Вас очікують щодо розлучення Ви не можете контролювати, не думаю, що якщо зараз будете старатися, це суттєво вплине на обставини. Але є те, що Ви можете змінити та контролювати: Ваші думки, почуття, особливості реакцій на певні події. Рекомендую з приводу цього звернутися до психолога. Вам зараз потрібна підтримка. Нарешті, знайдіть час та подбайте про себе.
Дополнение от автора
Я зрозумів, що я занадто приділяв уваги своїй дружині. Занадто. І це її дратує. Оті всі контролі, дзвінки... Звичайно, що їй це не подобалося, і це її дратувало.
Дякую всім за відповіді і поради. В даному випадку, на мою думку, буде краще нормально без скандалів розлучитися. Почати все з нового аркуша.
психолог онлайн
Сергій, якщо Ви зараз не зрозумієте, що Ви робили не так, подальші стосунки Ви будете будувати таким же деструктивним чином. Ви не випадково одружились саме зі своєю дружиною, Ви потрібні були один одному, щоб будувати саме такі стосунки.
Дополнение от автора
Два дні назад я її викрив у зраді, все побачив на свої очі.... ЦЕ було щось... На даний час в мене такий стан, що і жити не хочеться. Я з нею поговорив, сказав, що було то було, давай жити заново, з нуля... Але потім з нею знову говорив, і ми зрозуміли, що я буду все життя їй нагадувати про це. Постійно бачити в ній зраду. Вона також в депресивному стані, рятує від чогось поганого тільки дитина. Я на емоіях в майбутньому буду постійно її докоряти за це. Якби ж я цього не бачив. Вихід один - розлучення.
Дополнение от автора
...погано, що це було (це те, що я знаю) вже два рази, а не якийсь мимолітній роман... Це її керівник.
психолог онлайн
Добрий день! Дуже співчуваю Вам! Розлучення звучить дуже страшно, якщо це назавжди. Ви можете розстатись на деякий час, пожити окремо, щоб проаналізувати своє життя? Штамп у паспорті Ви встигнетете поставитити. Зараз Ви в такому стані, що не можете прийматисерйозні рішення. Я Вам радила піти на групи самодопомоги, сходіть туди, Ви отримаєте підтримку і багато чого зрозумієте!
Дополнение от автора
Дякую Вам за поради. Да, стан в нас обох зараз на моменті зриву. Головне зараз не наробити дурниць. Казав своїй дружині, що нам потрібен час. Що я поїду звідси, десь за кордон на роботу. А через рік може все наладиться, все ж таки час лікує. Я їй казав, що в нас буде все добре, ми почнемо все з початку, і головне, щоб ти (дружина моя) створила всі умови, щоб цього не повторилося... проаналізувати свої поступки, помилки. Вона каже, що я буду постійно про це думати, і нагадувати їй... Ми дуже один одного кохаємо, маємо дитину, житло, роботу, але в житті ми зробили помилки, за які ми на даний час і відповідаємо. Жити не хочеться, але стримує дитина...
психолог онлайн
Ви і дружина дуже потрібні дитині! Зробіть перерву у стосунках, коли заспокойтесь, будете приймати рішення!
Дополнение от автора
Так, дуже важко це пережити. Може й дійсно мені розрахуватися із роботи, поїхати за кордон попрацювати, а потім вернутися до неї і дитини. Розвестися ми завжди встигнемо. Це останній шанс зберегти наші стосунки.
психолог онлайн
Сергій, зважте + і - розлучення, а потім + і - варіанту із заробітками. Оберіть те, що більше Вас влаштовує.
Дополнение от автора
На даний час мені жити не хочеться, на серці камінь, дві доби їсти не хочеться, просто вириває.
Я ще трішки і зірвуся. Таке відчуття, що ніби передімною кінець дороги, мого життєвого шляху. Ось він - рукою подати. І все - кінець. І попаду я туди, де проблем не буде.
Мені вже всеодно....
Дополнение от автора
Мені вже всеодно....
Дополнение от автора
Може батькам її все розказати? Може легше буде? Я вже не можу цього носити в собі.
психолог онлайн
Добрий ранок! Вам потрібна підтримка, бо один на один з проблемою нестерпно боляче. Є у Вас друзі, близькі родичі, з якими можна поділитися і отримати допомогу? Який сенс в тому, що Ви скажете її батькам? Ви хочете, щоб її покарали як маленьку дівчину? Як иожуть відреагувати батьки і чи корисно це буде для Вас, стосунків, дитини ?
Дополнение от автора
Доброго дня!
Вже трішки легше, бо поділився із дуже рідною людиною. Підтримала.
Відносно батьків, то я хочу, щоб вони взнали, яка в них дочка, бо вона для них сама найкраща, і нічого поганого вона не може зробити. Але ж як вони помиляються....
Надіюся, що після сказаного їм, мені набагато стане легше.
психолог онлайн
А як буде батькм дружини?
Дополнение от автора
Щоб знали вони, що не тільки я (з їхніх слів) поганий, а і дочка.
Дополнение от автора
Як вони (парочка) поступили зі мною, то і я так.
психолог онлайн
Ви скажете і отримаєте полегшення. У довгостроковій перспективі, які можуть бути негативні наслідки для Ваших стосунків з дружиною, її батьками, дитиною? Ваша дружина матір Вашої дитини, у будь- якому випадку Ви будете мати якісь стосунки з ними у подальшому.
Дополнение от автора
Але ж після всього побаченого і зробленого мені, я всеодно її кохаю і хочу, щоб ми були разом. Ось тільки вона ввагається. Боїться, що я буду постійно їй нагадувати про те, що сталося. Але я їй сказав, що якщо ми обоє прикладемо зусилля і почнемо все спочатку, створимо умови для нашого подальшого життя, то в нас буде все добре.
психолог онлайн
Ви бачите протиріччя: хочете бути разом і розповісти батькам, яка у них погана донька. Чи варто це робите?
Дополнение от автора
Я хочу показати, що якаб вона не була, я всеодно хочу бути з нею.
психолог онлайн
Кому Ви це хочете показати? А яка вона? За що ж Ви її любите? Чи Ви через жалість щодо її потворності прихильні до неї?
Дополнение от автора
Я хочу її наказати за зроблене і це хочу зробити так.
Вона для мене найкраща, найбажаніша. Без неї я не можу. Вона дуже гарна.
Але щось в ній перемкнулося в середині - відношення вже не те до мене.
Може це мимолітній роман так подіяв на неї?
психолог онлайн
Ви хочете її покарати???? Це Ви про
дружину? Скільки їй років? Це батьки, коли вчать своїх дітей, можуть їх схвалювати чи карати.