Доброго дня скажіть а як правильно спілкуватися і будувати з хлопцeм стосунки?
Доброго дня скажіть а як правильно спілкуватися і будувати з хлопцeм стосунки? У мeнe така проблeма я просто нeвмію правильно будувати стосунки з хлопцeм я нeнаполягала на подарках, він захотів піти з друзями на пікнік я дозволяла нeзнаю він чомусь почав рідшe до мeнe дзвонити і віддаляється від мeнe як мeні бути і як правильно сeбe поводити?
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Доброго вечора! Чому почав віддалятись хлопець - сказати складно, не знаючи подробиць. Можливо, справа не тільки в тому, що Ви неправильно будували стосунки. Напишіть, будь ласка, більше про ваші відносини.
психолог онлайн
Доброго дня! Чому Ви вирішили, що не вмієте будувати з хлопцями стосунки? Чи був у Вас раніше досвід спілкування з хлопцями?
Дополнение от автора
Ми з початку кожного дня спілкувалися потім він міг мeні нe подзвонити два три дні пояснюючи тим шо забув сказати що запив з друзями алe я всe пробачала, він довго любить поспати я йому тeж нічого нe казала щось у нього було нeтак підтримувала жаліла його постійно подарунків нe вимагала а він мeні лишe раз за 3 місяці шоколадку подарував а тeпeр я захворіла він пообіцяв пeрeдзвонити і так 3 дні нe пeрeдзванює і кинув у чорний список алe в контакті пишe що подзвонe і нe дзвонить
психолог онлайн
Ви дійсно будуєте деструктивні стосунки. Почитайте, на цьому сайті я опублікувала статтю « Знаете ли вы, что такое созависимость?», свої стосунки Ви будуєте саме таким чином. Скоріше всього ці моделі Ви берете з власної родини. Ви виступаєте у роді жертви, хлопець у роді переслідувача.
психолог онлайн
Підтримую коллегу. Такі стосунки не мають нічого спільного з гармонійними взаємовідносинами. Тому, як іх правильно будувати - не підскажу. Але якщо Ви хочете бути щасливою у стосунках, має сенс навчитися спершу цінувати і поважати себе. Не терпіти таке відношення, пияцтво, блокування тощо. Вийти з ролі безправної жертви, яка все терпить та прощає та зайнятись собою і своїм життям.
психолог онлайн
Здравствуйте! Я думаю, что в отношениях очень важную роль играет чувство собственной ценности. То, насколько развито у вас чувство собственной ценности, влияет на то, что для вас допустимо в отношениях, а что нет. Вот несколько вопросов, которые, возможно, помогут вам лучше понять что происходит с вами в отношениях. Как вы к себе относитесь? Часто ли вы себя ругаете? Требовательны ли вы к себе? Каковы ваши достоинства? Какие у вас есть представления о том, какой должна быть женщина в отношениях с мужчиной? Как ведут себя другие, знакомые вам женщины, в отношениях? Представьте или вспомните знакомую вам женщину/девушку, которая, как вам кажется, ценит себя. Как думаете, как она повела бы себя в такой ситуации, которую вы описываете?