У мене немає власного смаку
Доброго дня ! В мене присутні складнощі при виборі чого-небудь. Немає власного смаку і думка часто залежить від інших .Раніше я якось не звертала на це уваги, але тепер , коли вибір стосується майбутньої професії : я в паніці . Зовсім не знаю , що мені до душі . І хочу щоб вибір був дійсно правильний . Можливо потрібно чимось зайнятись , щоб з'ясувати , що мені подобається?Чи спочатку треба попрацювати над простим вибором ?
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Доброго дня. Насправді всі люди стикаються із проблемою вибору. А вибір професії це складний і відповідальний крок. Більше того часто розумієш підходить вона чи ні вже коли працюєш у цій сфері. Тому не хвилюйтеся так, у вас ще все поперду. І смаки та вподобання можуть мінятися протягом життя.
Почніть з малого. Ви хотіли б, щоб професія була повязана із спілкуванням, технікою, творчістю і тд ? Все одно є щось,що дається легше і приємніше.
Не бійтеся не правильного вибору, якщо зовсім буде не ваше спеціальність можна змінити.
На скільки ви впевнені в собі? Ви вважаєте,що інші компетентніші ?якщо так,то чи були справді реальні ситуації в яких ваша думка була невірною чи це просто упередження щодо себе? У виборі чого ще ви почуваєтеся не впевнено?
В таких випадках добре мати близьку людину з якою можна порадитися, яка підтримає і додасть впевненості. Добре, коли це хтось із старших: батьки, інші родичі, вчителі, просто старші друзі які б вже пройшли цей шлях.
Дополнение от автора
В своїх бажаннях я зовсім не впевнена . Міняю їх , як рукавички . Спочатку хочу одного , а потім прислуховуюсь до інших і міняю своє рішення .
психолог онлайн
Ці рішення в кінцевому результаті вас влаштовували? Вони були ефективніші ніж ваші?
Прислухатися до думки інших не є погано якщо в підсумку ви у виграші.
Свої бажання і себе ми дізнаємося поступово, ви щось пробуєте і розумієте що це зовсім не те. Якщо ви так легко переймаєте думку інших,то можливо саме в цьому випадку це було і не так важливо?
давайте з простого: яку ви музику любите, а улюблені страви?стиль одягу?улюблені фільми?
Дополнение от автора
Можливо вони й були ефективніші , але я від них не була в захваті. Я часто боюсь зробити неправильний вибір , який нікому не сподобається .
психолог онлайн
"який нікому не сподобається" ,що буде якщо не сподобається?
психолог онлайн
Добрий ранок! Ви боїтесь зробити неправильний вибір, не знаєте, що Вам до смаку, не впевнені у своїх рішеннях, оглядаєтесь на похвалу інших - зараз це створює дискомфорт, тому Ви звернулись за допомогою. Що буде страшного, якщо Ви помилитесь? Оберете не те, що Вам подобається насправді? Во можете дозволити робити собі помилки? Ми всі люди недосконалі, це нормально. Спробуйте шляхом « проб и ошибок» пізнавати свої смаки і уподобання.