Подруги они мне или нет?
Доброго дня! Дорогі психологи у мене завжди виникає питання ті люди які я довіряла і допомагала, сумніваюся у них Чи дійсно вони мені подруги? У мене були 2 подруги, я їм допомагала, підтримувала, завжди якась була подія я була присутня. А коли мені вони були потрібні їх небуло поряд. Як з ними перестала трішки спілкуватися я знайшла собі хлопця і він став моїм чоловіком. Я з ними не спілкуюся, і чоловіку моєму вони неподобаються і каже що це не подруги. Вони двоє час проводять а мені не дзвонять і незапрошують провести з ними час.
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Здравствуйте!
Прежде всего Вам нужно для самой себя определиться, что для вас значит дружба. Для кого-то дружба - это весёлые посиделки в кафе раз в месяц. Для кого-то - это душевное общение, возможность разделить свои переживания и интересоваться другим. Для кого-то - это ещё что-то совсем другое. Например, вы упомянули, что для вас важна поддержка и помощь. Когда Вы определите, что значит дружба именно для Вас и получаете ли вы в этой дружбе то, что Вам нужно, Вы сможете сами ответить на свой вопрос. Так в будущем Вы сможете выбирать людей близких по духу и создать те дружеские отношения, которые будут взаимно радовать.
Дополнение от автора
Для мене дружба_ це коли можна душевно поговорити, зрозуміти, підтримати допомогти. Але я завжди подругам допомагала і розділювала їхню радість а коли дійсно хочется поговорити, порадіти їх поряд немає.
психолог онлайн
Добрий день! Дуже розумію Вас. Але у цих дівчат, яких Ви називаєте подругами, можливо зовсім інші уявлення про дружбу. Те, що Ви їм допомагали і підтримували, не забов‘яуює відповідати тим же. Сприймайте їх такими, які вони є. Огляніться навколо, можливо поряд з Вами людина, яка може бути підтримкою і цікавим співбесідником. Не зациклюйтесь на цих дівчатах, йдіть далі, Ви обов‘язково зустрінете близьких по духу людей!
Дополнение от автора
Дякую дуже гарно за пораду!