Невпевненість
Я дуже боюсь бути серед людей, я починаю нервувати, мені здається, що всі про мене поганої думки, я не впевнена в собі. Люди завжди поруч і потрібно щось з цим робити, але як я себе не налаштовую на краще нічого не змінюється. Я сильно закомплексована і боюсь відкритись людям. Порадьте щось.
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Добрий ранок! Ви завжди були невпевнені? Є у Вас подруги, хто може підтримати? Виходьте з ними « у люди». Підходьте до людей, запитуйте, котра година? Спілкуйтесь з консультантами у магазині, йдіть назустріч своїм страхам. Але краще оберіть психолога і попрацюйте з ним.
психолог онлайн
Що найстрашніше може трапитись, коли всі будуть про Вас поганої думки? Вас поб"ють? Якось покарають? Випишуть вам "штраф"? Проженуть з міста? Що має трапитись?
Пропоную все залишити, як є, продовжувати боятись людей, і разом з тим, почати робити такий експеримент - уявити собі, що Ви проводите експеримент, щоб побачити, як люди реагуватимуть на Вас - почати з"являтися в різних місцях, першою починати розмову з різними людьми, пробувати знайомитись. Це все буде ніби не всерйоз, ніби такий квест чи гра. А потім напишите сюди, що у Вас вийшло.