Cтосунки з дівчиною
Доброго дня, я зустрічався з дівчиною більше 2- х років.. буквально в травні ми з нею розійшлись по причині того що вона як би зрозуміла що мене не любить... Хоча навіть після того як ми розійшлись ми продовжили спілкування, вона часом проявляє турботу до мене і так далі.. Я з того моменту як розійшлись намагаюсь її повернути проте усе безрезультатно... Часом буває вона до мене дзвонить, каже що скучила, через трішки вже я їй не потрібен.... Буквально на днях вона сама уявляла і казала деякі фрази в яких оперувала нами як парою ( типу що коли ми будем разом жити то будем святкувати свята; візьмем дитину з дитбудинку.... ) буквально вчора вже знову було сказано що вона вирішила зі мною не бути, хоча кожен день спілкуємось і доходить що вона не лягає спати поки не поговорить зі мною, плюс часто просить продовжити розмову....я дуже хотів би її повернути але не знаю як мені діяти... я намагався її \
Вопрос от: ; Возраст: 22
Дополнение от автора
також є один нюанс який стосується інтиму... вона ніяк не могла змиритись з тим що погодилась на це.. і сказала що усі сварки які між нами були виникали через те ( що вона ніяк не могла впоратись з відчуттям страху і провини) хоча я намагався їй допомогти, плюс вона не розказувала усього мені... дойшло до того що навіть після розходу в нас продовжувався інтим.... після чого було ще чимало сварок... буквально недавно знаючи її реакцію, ми зустрілись... мало дойти до інтиму але я відмовився.... на що було сказано мол краще б я в перший раз відмовився ніж зараз.. ( хоча вона і далі поводилась нормально).... але через певний період часу було сказано фразу яка мене дуже заділа... - через тебе я тепер часто цього хочу і я хочу попробувати це з багатьма такими ж симпатичними і розумними хлопцями як ти....
я постійно шукаю їй виправдання... і навіть зараз... складається враження що мені вже потрібно не до психолога а до психіатра.... я ламаю голову як її повернути... кожен раз як починаю наближатись до того щоб бути поруч стається якась річ через яку я знову відкидаюсь на сам початок... прошу підкажіть як діяти...

психолог онлайн
Доброго дня! Ви відчували себе щасливим і задоволеним в цих стосунках? По якій причині в першу чергу? Хто за це відповідальний, як Ви вважаєте?
психолог онлайн
Здаеться, що ваша дивчина мае високу сексуальну чутливисть и хоче ии реализувати. Ще й до того ж вона проживае конфликт з цього приводу. В ний е велика привьязанисть до ваших стосункив, и здавалось би що ий добре в цих стосунках, але импульси сексуальнои енергии можливо зашкалюють и вона потребуе реализувати их, але ще не знае як саме це мае бути. З того що ви написали, схоже що ий тяжко и що не мае з ким подилитись своими переживаннями.
Повернути дивчину, що значить для вас? Те щоб вона стала такою, як була? Думаю ви розумиете, що змини це суть розвитку та життя. Тому подумайте над зминами яки можуть привести до кращои якости стосункив.
Як ви думаете, чого не вистачае ий, щоб залишатись в стосунках з вами?
Дополнение от автора
Так ці стосунки були для мене всім... я віддавався їй на повну... біля неї я відчував себе зовсім по іншому.. вона сказала що причина в тому що не могла змиритись з тим що погодилась на інтим до весілля.. а крім цього що це в нас було досить частенько... я розумію що я теж поводився по дурному, адже в деяких моментах мені варто було поступитись коли ми сперечались, часом варто було якось більше її підтримати... але нажаль вона не все мені розказувала, то ж я і не завжди міг зрозуміти її вчинків...
зараз так як почув деякі зауваження по відношенню до себе , я намагаюсь якось себе змінити, дещо вдається, дещо не дуже... але я хотів би її знову повернути ( не такою якою вона була... ні... )я б хотів щоб знову добитись того, щоб вона стала моєю дівчиною... а через її незрозумілу поведінку ... ( в один момент люблю в інший вже ні) що в один момент вона переживає і піклується про мене в інший ні... я не знаю як правильно вчинити...
я навіть не знаю як мені вчинити і що дати щоб вернути стосунки...в складеній ситуаціїї вже навіть мої рідні проти неї.. хоча я готовий проти них піти, щоб бути з нею......
психолог онлайн
Стосунки - завжди відповідальність двох. Ви не можете відповідати за те, що дівчина поводить себе суперечливо. Інтимні стосунки - це те, на що була взаємна згода. Ви ж не гвалтувати дівчину, чи не так? Мені здається, є багато маніпулювання цим з ії боку. Якщо дівчина завершила стосунки - це ії вибір, а не привід шукати недоліки в собі. Але Ви, звичайно, як і вона, теж припускали помилки. Щоб краще розібратися, чому так відбувається і що з цим робити - потрібно звернутись до психолога. Рекомендую також більше поважати, цінувати та любити себе. Бо Ви схильні триматися стосунків, навіть після того, як від Вас відмовилися.
Дополнение от автора
як зрозуміти її в певній мірі моментами агресію яка стосується мене особливо коли починаются якісь розмови чи щось що стосується почуттів, по відношенню до неї?
Дополнение от автора
просто розмовляючи з нею часом вона сама починає розмову за стосунки, мол що їй боляще що вона робить мені боляче, бо я її люблю а вона мене ні...і доходить до того що вона сама починає агресивно поводитись і злитись...
психолог онлайн
Добрий день! Схоже, що дівчина заплуталась у своїх почуттях і думках, не контролює своєї поведінки. Скоріше Вона дійсно страждає і незадоволена собою. Що Ви маєте на увазі « я хотів би її знову повернути, не такою, як вона була... «, а якою? « Добитись, щоб вона знову була моєю дівчиною» - Ви думаєте, що зможете її змінити, добитись - що маєте на увазі? І як це Ви можете зробити? У Вас є план? Готові Ви бути з дівчиною, у якої постійні зміни настрою, поведінки? Ви можете тільки змінити себе, зверніться до психолога і розберіться у своїх помилкових поведінкових стратегіях! Усього найкращого!
Дополнение от автора
я хочу її повернути і готовий приймати такою якою вона є... і я не збираюсь її міняти.. мені це не потрібно... для мене важливо зрозуміти як правильно діяти в такій ситуації... і що можна зробити щоб її виправити( ситуацію)
психолог онлайн
Доброго дня! Ваша девушка запуталась в своих чувствах, желаниях, убеждениях, несовпадении инстинктивного, сексуального поведения с внутренним (желаемым) образом себя и проживает сейчас сильный внутренний конфликт. Поскольку своих ресурсов, чтобы принять на себя ответственность, разобраться со всем этим, упорядочить, принять некоторые свои части, у нее не хватает, то она втягивает Вас в свой внутренний хаос и конфликт, и тогда внутренний конфликт перерастает в конфликты между Вами. Моя рекомендация Вам - оставаться устойчивым, не позволять собой манипулировать через насаждаемое чувство вины, дать ей время все пережить и разобраться в себе. Попробуйте немного увеличить дистанцию в Ваших отношениях, сократите общение, сохраняя уважение к себе и к процессам девушки. Если Вам понадобится помощь, поддержка, чтобы справиться со своими чувствами, обращайтесь. Девушке тоже желательно пройти курс краткосрочной психотерапии.
психолог онлайн
Пройде час, і це ваше страждання залишиться спогадом. Повірте, Ви ще подякуєте обставинам, що не пов"язали свою долю з людиною з такою нестабільною психікою. Схоже, що ваша дівчина має багато передсудів (забобонів) і , я так передбачаю, окрім цього має ще межову структуру особистості. З такою людиною неможливо в принципі досягнути сталих зрілих стосунків. Ви хороший думаючий хлопець, Ви маєте мене зрозуміти. Якщо потрібно, відповім на ваші запитання