Дитина боiться чужих людей
Дитинi 1 рiк i 5 мiсяцiв. Боiться уваги чужих людей. Вилазить на руки, починаэ плакати, закриваэ очi. Весь час проводить зi мною. Довше, нiж на 3 години не залишала. Хоче постiйноi моэi уваги. Якщо починаю щось робити вилазить на руки i вимагаэ кудись iти. До родичiв, якi живуть з нами проявляэ iнтерес, але щоб не брали на руки. З чоловiком залишаэться, але спочатку кричить. Коли виходжу з кiмнати бiжить за мною. Може залишитись без мене, коли граэться з дiтьми. Також боiться рiзких звукiв, коли не бачить джерела звуку. Бiжить до мене i ховаэться на руках.
Такая поведiнка нормальная для такого вiку? Чи потрiбна корекцiя?
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Ребенок еще маленький и ничего страшного нет в том, что ребенок предпочитает общество мамы. Тем более, вы пишите, что оставляли на 3 часа. Этого достаточно пока. Потом, со временем, будет и бОльшее количество времени без слез, когда вас нет рядом.
Еще вопрос насколько вы спокойно можете оставить мужу, бабушке или кому-то другому ребенка? Или вы пока сами не готовы оставлять не большее количество времени?
психолог онлайн
Доброго дня, пропоную книгу по дитячій психології Юлії Гіппенрейтер "Общаться с ребенком. Как?"
Дополнение от автора
Чи може дитина так реагувати через те, що батько iздить закордон? Як пояснювати вiдсутнiсть тата такiй маленькiй дитинi?
психолог онлайн
Ребенок нормально реагирует вполне. И в таком возрасте важнее присутствие и внимание мамы, чем папы. А папа просто может сказать, что уезжает и будет через ...дней будет. Все равно ребенок больше сейчас завязан на вас, чем на остальных членах семьи
Дополнение от автора
Дякую!
психолог онлайн
Доброго дня! Загалом дитина саме в такому віці реагує нормально. Але варто задуматись, наскільки Ви легко та спокійно залишаєте дитину, чи немає у вас надмірної тривоги, адже так дитина може реагувати на те, що мама надмірно опікується та переживає, не довіряє іншим. Навіть в такому віці з дитиною варто розмовляти та розповідати про тата, куди він поїхав та скільки часу його не буде, чим він займається, коли не дома, так дитина зможе утримувати образ тата і не боятись його по поверненню, але після розлуки, в будь-якому випадку, дитині потрібен час, щоб звикнути.