стосунки
Добрий день. У мене така проблема, у мене є хлопець якого я сильно люблю. Але в нас дуже часті сварки, коли ми сваримось в мене починається істерика, я починаю плакати. На даний момент ці сварки затихли вроді би все добре, але всеодно я починаю плакати, відчуваю якусь обіду на нього, що він відноситься не так як би я хотіла. Я дуже стала нервова, можу плакати через дурниці, занадто серйозно все сприймаю, буває таке, що все добре, але душевний біль ніби розриває мене з середини. Що зімною не так?
Вопрос от: ; Возраст: 19
Дополнение от автора
+ коли я разом з ним я не хочу його відпускати, мені дуже важко коли його поруч немає, знову хочеться плакати, не можу відпустити його від себе, хочу щоб він постійно був біля мене.

психолог онлайн
Доброго дня, шановна пані,
в Вашому запиті не дуже багато інформації, але зрозуміло що Ваші стосунки із хлопцем, якого Ви сильно любите переживають не найкращі часи. Мені дуже шкода чути про те, що Ви страждаєте, сподіваюся, що ця "темна смуга" скоро мине і Ваше життя знову заграє яскравими фарбами радості і щастя.
Але зараз Ваша душа болить і страждає, Ви можете легко розплакатися і плачете частіше ніж раніше. Ви згадуєте лише про Ваші стосунки із хлопцем, а чи є в Вашому житті інші люди, які можуть Вас зрозуміти? Чи можете Ви звернутися до них по допомогу? Кому Ви можете відверто розповісти про свої почуття? Адже друзі - то наша найкраща допомога та підтримка, особливо в скрутні часи.
В будь якому випадку, не слід тримати біль всередині, поділіться ним або з близькою людиною або з психологом.
Буду рада продовженню спілкування.
з повагою,
Леся Кузьменко
Дополнение от автора
Я просто не можу зрозуміти, чому я така сентиментальна, через це в нас руйнуються стосунки. Він говорить що я забагато себе накручую. Можливо і так. Буває таке що все добре і тут ні з того, ні з сього я починаю плакати і сама незнаю чому, ніби з середини розриває. Чому так?