я не така як всі?
Доброго дня, психологи! Хотіла б почути Вашу думку, чи це нормально. Розповім про себе: Мені 32, маю двох діточок, яких дуже люблю. Але в мене є якісь нестандартні захоплення як для жінки, наприклад бойові мистецтва, рукопашний бій, стрілецька зброя (це в мене з дитинства). Я не люблю наприклад вишивати, в'язати. Зате вдома ідеальний порядок і завжди щось є приготовлене з їжі нашвидкоруч. Ті страви з якими треба возитись я не готую, не маю терпіння))) Я, наприклад не люблю малюватись, довго крутитись перед дзеркалом. Не ношу спідниці, сукні, капелюхи, бо не комфортно себе почуваю в такому прикиді. Завжди ходжу в штанах, джинсах, футболка, кофта/светр, звичайна куртка не ярких кольорів. Не ношу каблуків, надаю перевагу зручному взутті. Не ношу речі, які підкреслюють жіночність. В мене зовнішність така: темне волосся середньої довжини, чорні брови, сині очі, спортивна фігура без округлостей, більше до плоскої))) люблю все натуральне і мені подобається як я виглядаю. Зранку краще посплю на тих 10 хв довше ніж встати раніше і намалюватись))) Переважно перед виходом з дому збираюсь за 5 хв. Сама по собі дуже рухлива.
От думаю чи то така особливість характеру чи то щось не так))) Я неагресивна, любляча мама і дружина, але якщо хтось зачепить моїх дітей, то просто розірву. Зараз в декретній відпустці, і ще стою на роздоріжжі бо хочу змінювати професію)))
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Добрый день.
Откуда у Вас образовался этот вопрос?
Если Вы пишете ,что полностью себя устраиваете,то кто-то другой не считает Вас такой как все?..
Дополнение от автора
"Откуда у Вас образовался этот вопрос? Если Вы пишете ,что полностью себя устраиваете,то кто-то другой не считает Вас такой как все?.."
Просто спостерігаю за поведінкою та вбранням інших і бачу щось якось воно не так. Мама часто говорить що в моєму стилі поведінки і вбранні забагато чоловічого, що ніби я не привабливо виглядаю, щоб чоловік часом не почав заглядати на інших жінок. Чоловік одного разу пропонував одягатися і виглядати якось краще, як саме не сказав. Але я надаю перевагу зручному стилю без прикрас і тому не хочу щось змінювати.
психолог онлайн
Тогда какой вопрос к нам,если Вас все устраивает..?
p.s. так же можете пообщаться с мужем на тему: все ли его устраивает в Вас как в женщине?
Дополнение от автора
Тогда какой вопрос к нам,если Вас все устраивает..?
Питання в тому, чи це нормально якщо жінка має такі зацікавлення як рукопашний бій, зброя? Чи нормально що я маю такий стиль поведінки? Чи то потрібно щось змінювати в собі, свої погляди?
психолог онлайн
Марина Федорова (Листопадська)
Нормы и объективности априори не существует в чистом виде!
Если это устраивает Вас и Вашу семью, то не вижу потребности что-то менять...
консультация психолога
Це нормально, якщо в Вас такий стиль і вподобання, якщо вони Вас задовільняют. Міняти щось в собі варто лише, якщо в Вас є бажання до цих змін, а не тому що хтось іншу поведінку вважає нормою. Поза тим - розмовляйте з чоловіком, щоб знати про зміну його вподобань і інтересів.
психолог онлайн
Татьяна Юхно
Здравствуйте! Правильно ли я поняла, что вам хочется что-то в своей жизни изменить, но вы четко не понимаете что. Муж и мама хотели бы видеть вас более женственней. Но вам в таком образе очень комфортно.
Но давайте подумаем вместе, если в доме из двух взрослых вы являетесь представителем мужского поведения, то мужу какая остается роль?
психолог онлайн
Давно вы задаетесь таким вопросом?
цитата:
Мама часто говорить що в моєму стилі поведінки і вбранні забагато чоловічого, що ніби я не привабливо виглядаю, щоб чоловік часом не почав заглядати на інших жінок. Чоловік одного разу пропонував одягатися і виглядати якось краще, як саме не сказав. Але я надаю перевагу зручному стилю без прикрас і тому не хочу щось змінювати.
Вы переживаете про отношения с мужем?
Возможно стОит обсудить этот вопрос с мужем? Ведь вы с ним живете, не с мамой или психологами)
В конце концов, муж же с вами именно такой познакомился, влюбился и женился. Значит именно вы, ваши увлечения и внешность его привлекли
Дополнение от автора
Дякую всім за відгуки.