Вагітність та реакція батьків
Доброго дня усім. Мені 21, не одружена. З хлопцем зустрічаємось 2 роки, він з батьками знайомий. Так вийшло що завагітніла. Знаючи характер моєї мами, дуже боюсь про це говорити. Тому що вона завжди говорила, спочатку весілля тоді діти, бо люди тоді подумають. Їй важливо те що будуть говорити сусіди і родина поза спинами. З хлопцем плануємо вже одружуватися, він підтримує мене. Розуміємо що не має куди тянути і потрібно сказати мамі. Але як це зробити? дуже боюсь її реакції, що потім поза очі буде мені говорити 'а я ж казала, що так буде', ' а чим ти думала', ' а що люди скажуть'.
Вопрос от: ; Возраст: 21
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Ольга, добрый день.
Вам следует избавляться от детских страхов, так как Вы уже выросли и сами будете скоро мамой!
Чтобы правильно сказать маме нужно сперва понять,что
-Вы сами ответственны за свою жизнь и за свои решения.
Разве не так?
Чего тогда Вы боитесь? и кто финансово Вас обеспечивает?
Дополнение от автора
Я розумію що сама відповідаю за свої рішення. Ви праві страх цей ще з дитинства, тому що стосунки з батьками не були такі, що я могла вільно говорити з мамою на рахунок хлопців взагалі.
Фінансова забезпечую сама себе, маю постійну роботу.
психолог онлайн
а проживаете с молодым человеком?
Дополнение от автора
Ні, проживаю я з батьками
психолог онлайн
Виктория Константиновна Железова
Добрый день!
Вашу тревогу можно понять, действительно, если мама говорила подобные наставления, то она вполне может продолжить с упрёками. При этом, просто следует понять, что таким своеобразным образом она выражает заботу о Вас, о том как окружение будет воспринимать такой ход событий, а также беспокойство о том, какая она мать и как смогла подготовить свою дочь ко взрослой жизни.
цитата:
Розуміємо що не має куди тянути і потрібно сказати мамі.
Всегда есть возможность тянуть до последнего, например, пока живот не станет очевидным :) Другое дело, хотите ли Вы оттягивать до последнего или видите смысл сказать раньше. Просто следует подготовиться к разговору.
цитата:
З хлопцем плануємо вже одружуватися, він підтримує мене.
Ситуация благоприятная. Если подумать, по факту, Вы успеете сыграть свадьбу и родить после неё. Так что, вполне успеете как напутствовала мама: сначала свадьба, потом дети. Она же не говорила, что именно беременной нельзя выходить замуж?)
цитата:
дуже боюсь її реакції, що потім поза очі буде мені говорити 'а я ж казала, що так буде', ' а чим ти думала', ' а що люди скажуть'.
Да, вероятнее всего так и будет и именно поэтому имеет смысл проиграть всевозможные ответы и сценарии и уже подготовленной начинать разговор. Это упрощает задачу, помогает справиться со страхом и прийти к взаимопониманию. Она Ваша мама и любит Вас, даже если не всегда Вы можете одинаково смотреть на вопрос.
Если Вам нужна помощь и поддержка в этом деликатном вопросе, пожалуйста, обращайтесь, я буду рада помочь Вам формате скай-консультации :) В любом случае, желаю удачного разговора )
психолог онлайн
Доброго дня! Якщо боїтеся розмови з мамою, потрібно ретельно підготувати все, що будете говорити. Подумайте, як запобігти можливому конфлікту з мамою. А також будьте готові до того, що мама має право на свою думку та незадоволення ситуацією. Нехай собі переймається, що люди скажуть. Вам зараз потрібно думати про дитину і створення сім'ї, обговорювати з хлопцем свої плани на майбутнє. Важливо визначитись, де ви будете жити, чи можете матеріально себе забезпечити без допомоги батьків тощо. Якщо мати побачить, що ви готові до самостійного життя, то буде виникати менше питань.
психолог онлайн
Виктория Константиновна Железова
Ольга, здравствуйте. Есть одна хорошая техника защитить себя от всего, что может сказать мама, и не расстроиться, "не одеть на себя" её упрёки, критику, замечания. Кстати, техника может пригодиться и в других ситуациях в жизни. Если интересно, обращайтесь.
психолог онлайн
Поддерживаю коллег
и думаю,что все-таки перед разговором с мамой Вам было бы полезно посетить( очно или по скайпу) психолога!
Чтоб, так сказать, подготовиться максимально хорошо для себя!
Обращайтесь;)
психолог онлайн
Ольга, если молодой человек вас поддерживает, готов жениться и рад ребенку, то опирайтесь на его поддержку. Тем более вы взрослая и сами себя обеспечиваете, а значит не зависите от родителей.
Попробуйте разложить по полочкам чего именно вы боитесь от мамы? Только лишь разговоров или того, что испортятся отношения? Если про отношения, то пофантазируйте, как именно они могут испортится, чем это обернется для вас, как вы можете подстраховать себя, чтобы вас эти моменты не задели.
Можете обратиться за консультацией к психологу, если самостоятельно не получается подготовится к разговору и справится с тревогой.
А еще поздравляю с беременностью! Здоровой, легкой беременности и родов)
психолог онлайн
Розумію Вас і Ваші почуття, на жаль часто буває так що думка оточуючих важливіша для батьків, і однією з причин є те, що наших батьків так виховували, так впливає культура і оточення.
З мамою поговорити важливо, потрібно цю розмову спланувати заздалегідь, але й дуже сильно переживати не варто, адже Ви вже доросла, і самі скоро будете мамою. Звичайно, незалежно від віку ми лишаємося дітьми поряд із батьками, але якщо ми не можемо бути в повній мірі вільними з нашими батьками, не можемо вільно висловлювати свої почуття, то з цим слід працювати, частіше говорити свої переконання, уподобання, вчитися відстоювати свою думку. Уникання відвертої розмови та висловлення своїх потреб лише поглиблює проблему.
Радісно чути, що Вас підтримує Ваш хлопець, що ви плануєте одруження. Бажаю Вам доброї розмови з мамою, щасливих стосунків, взаєморозуміння, любові і створення сприятливого та безпечного гніздечка для Вашої дитини